וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה ראשונה: כדי לתקן את ה-Essential Phone חייבים להקפיא אותו קודם

11.9.2017 / 8:57

בבדיקה שערך אתר iFixit, קיבל ה-Essential Phone של מייסד מערכת ההפעלה אנדרואיד, אנדי רובין, את הציון הנמוך ביותר - 1 מתוך 10

ככה לא בונים סמארטפון: אחרי צונאמי של ביקורות חיוביות שזכה להן הסמארפון החדש של מייסד מערכת ההפעלה אנדרואיד, אנדי רובין, מגיע הדיווח הראשון שמצליח להדוף מעט את כל הבאזז החיובי. או כמו שתיארו זאת גולשים ברשת: "המכשיר הזה יפהפה מבחוץ ומכוער מבפנים".

בבדיקה שערכו הטכנאים באתר iFixit, המתמחים בפירוק והרכבה של מוצרי מובייל, קיבל ה-Essential Phone את הציון הנמוך ביותר - 1 מתוך 10 - בכל הנוגע לקלות תיקונו של המכשיר. במילים אחרות: קשה כל כך לתקן את המכשיר הזה שכל בדיקה של טכנאי תעשה לכם חור בכיס.

לדברי iFixit, תיקונו של המכשיר מורכב מאוד עד כדי בלתי אפשרי בחלק מהמקרים. הדבר בא לידי ביטוי, בין היתר, באופן שבו מודבק המסך למסגרת המכשיר; כדי להפריד את שני החלקים ולהגיע לבטן המכשיר, יש לקרר אותו לטמפרטורה של מינוס 20 מעלות צלזיוס.

כדי לפתוח את המסך, טכנאי האתר נעזרו בנוזל קירור מיוחד אך ניתן היה גם להניח את המכשיר במקפיא חזק במיוחד. בעיה מהותית נוספת, אותה ציינו באתר, היא העובדה שמחבר הטעינה מסוג USB C מולחם ישירות ללוח האם - מה שמצריך להחליף את כל לוח האם במקרה של תקלה, ולא רק את הרכיב הקטן.

לצד זאת, קיבל המכשיר שתי ביקורות חיוביות שלא הצליחו להעלות את הציון הנמוך. הסוללה אמנם דבוקה ללוח האם בדבק שקל יחסית להסירו, אך אופן ההגעה לסוללה הוא מאוד מורכב. בנוסף ציינו לטובה באתר שרובין השתמש בברגים עם ראש פיליפס, בניגוד לאייפונים הדורשים סט כלים מיוחד. "לפחות בעניין הברגים, יש לאייפון מה ללמוד ממנו", הם סיכמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Essential Phone של מייסד אנדרואיד, אנדי רובין./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קודם מקפיאים עם נוזל מיוחד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואז מתחילים לעבוד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully