וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תוכלו למצוא דייטים בפייסבוק בדיוק כמו בטינדר

10.9.2017 / 10:25

בדומה לאפליקציית ההיכרויות המובילה, הצד המבקש להיפגש לא יודע האם הבקשה לפגישה נענתה בחיוב או לא - ורק אם שני הצדדים מעוניינים בכך, תישלח להם הודעת דחיפה נוספת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרך חדשה להכיר אנשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שסיימה להעתיק את כל הפיצ'רים השווים בסנאפצ'ט המתחרה, נראה שהרשת החברתית הגדולה בעולם רוצה להיות גם קצת כמו טינדר, אפליקציית הדייטינג הפופולרית. לצד השדרוגים האחרונים באפליקציית המסנג'ר שלה, כמו העברת כספים בין משתמשים, פייסבוק ממשיכה בניסיונותיה להפוך את אפליקציית המסרים שלה לקצת יותר ידידותית לרווקים ורווקות.

באפשרות חדשה, הנמצאת כרגע בבדיקה אצל כמה משתמשי iOS ואנדרואיד נבחרים, מנסה פייסבוק לקחת על עצמה את תפקיד קופידון ולהפגיש משתמשים רווקים לרווקות או פשוט גולשים עם תחומי עניין משותפים. "קיבלתי הודעת פוש באמצע פעילות המבשרת לי שגם חבר שלי בפייסבוק ועוד 15 חברים מאותו אזור מעוניינים להיפגש איתי", סיפר אחד הגולשים שמשתתף להפתעתו בניסוי של פייסבוק.

בלחיצת על הודעת הדחיפה הראשונה שקיבל המשתמש, הוא סיפר כי הועבר לדף ובו כל הבקשות מחברים, כשלצדן האפשרות לבחור "כן", לא" ו"הזכר לי מאוחר יותר". עוד הוא סיפר כי בדומה לאפליקציית ההיכרויות המובילה, טינדר, הצד המבקש לא מודע האם הבקשה לפגישה נענתה בחיוב או לא - ורק אם שני הצדדים מעוניינים בכך, אז תישלח להם הודעת דחיפה נוספת.

לא ברור מתי פייסבוק תשחרר את האפשרות החדשה, והאם הניסוי יצליח בכלל, שכן היא מרבה לבחון פיצ'רים חדשים מבלי לשלב אותם בפיד לכלל המשתמשים בסופו של דבר. אם הניסוי יצליח והגולשים יגיבו בחיוב לפיצ'ר החדש, סביר להניח שהוא יגיע לכולנו בצורה הדרגתית, ובלי הודעה מוקדמת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם שני הצדדים רוצים להיפגש - תישלח אליהם הודעה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully