וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תראה התצוגה ההולוגרפית התלת-ממדית בסמארטפון של RED

12.9.2017 / 8:51

בטיזר קצרצר שהופץ ברשת ניתן לראות כיצד צפוים להיות מוצגים תכני תלת-הממד המכשיר המסקרן שאמור לצאת לשוק בסוף השנה; על סמך הטיזר, אובייקטים תלת-ממדיים יצופו מעל מסך ללא שימוש במשקפי תלת-ממד

יצרנית המצלמות המקצועיות המוכרת RED הכריזה כי היא עובדת על סמארטפון מהפכני שמסוגל להקרין הולוגרמות, ללא משקפי מציאות מדומה או רבודה, ובשבוע שעבר היא חשפה לכאורה כיצד תיראה הטכנולוגיה החדשה. לדברי החברה, המכשיר החדשני יישלח לרוכשים כבר בסוף השנה הנוכחית אך היא לא סיפקה פרטים על תכני תלת-הממד שייתמכו וכיצד יעבוד המסך הסמארטפון הלכה למעשה.

כעת נראה שאחת החברות עמן חתמה RED על ההסכם להפצת תכנים, עשתה זאת במקומה. בטיזר קצרצר ששחררה חברת Leia, הראתה כיצד צפויים להיות מוצגים תכני תלת-הממד. על סמך הטיזר, נראה כי אובייקטים תלת-ממדיים יצופו מעל מסך הסמארטפון. עוד נטען כי הסמארטפון יידע להרחיב סרטונים המתנגנים באפליקציית יוטיוב ולמעשה "להוציא" אותם אל מחוץ לסמארטפון.

עוד הבטיחה RED כי בנוסף להצגת תכנים בתלת-ממד, הסמארטפון החדש ישלב פורמט מיוחד חדש בשם H4V אותו פיתחה בעצמה. הפורמט יאפשר, כך נטען, לצפות בתכני מציאות מדומה ויחליף אוטומטית בין תכנים רגילים לבין תכני מציאות מדומה ותכנים תלת-ממדיים. בנוסף, ניתן יהיה לחבר את הסמארטפון למצלמות אחרות של החברה ולהעביר תכנים ביניהם.

חשוב לציין שלמרות הסקרנות הרבה שהפיתוח הזה מעורר, עד כה לא זכינו לקבל פירוט של הרכיבים בסמארטפון, וכיצד בדיוק המסך עובד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה יוצאת מהמסך - מעניין איך זה עובד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך ייראה המכשיר החדש והמסקרן של RED./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully