וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל חשפה את אייפון X: מסך נטול שוליים, בלי כפתור הבית ופתיחה במבט בלבד

12.9.2017 / 22:11

אחרי חודשים של ציפייה וחרושת שמועות שחשפה למעשה כמעט את הכול, הציגה אפל את אייפון X לציון העשור לאייפון לצד שני אייפונים נוספים: אייפון 8 ואייפון 8 פלוס, שעון חכם חדש וגם גרסה מתקדמת יותר של אפל TV. כל הפרטים

כמדי שנה עלו בכירי אפל אחד אחרי השני לבמה והציגו את האייפונים החדשים ואת החידושים של החברה לחצי השנה הקרובה. אפל ניצלה את האירוע כדי לחגוג גם את חניכת המטה החדש של החברה בעיר קופרטינו שבקליפורניה. המבנה העצום בגודלו זכה לכינוי "החללית" בשל צורתו העגולה ואירוע חשיפת האייפונים התקיים לראשונה בתיאטרון "סטיב ג'ובס".

אייפון X. צילום מסך
אייפון X מציין עשור לאייפון הראשון ומגיע לראשונה ללא כפתור הבית האייקוני של אפל./צילום מסך

את האירוע פתחה אפל במחווה מרגשת למייסד המיתולוגי עם קריינות של ג'ובס בסופה עלה טים קוק לבמה דומע. אחר כך עלתה לבמה, אנג'לה ארנדס, המנהלת הקמעונית של אפל והציגה את השינוי התדמיתי של החברה. מעתה החנויות לא יקראו יותר חנויות אפל, אלא "כיכר העיר", כדי לשדר שמדובר במקומות מפגש לחובבי אפל ולא רק חנויות. החברה לראשונה תפנה מקום גם ליזמים ותקצה עבורם מקום יעודי לקיום פגישות, תעודד אנשים לבוא אל "כיכר העיר" כדי שיוכלו להיפגש, לשבת ולחוות את המוצרים של אפל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אייפון X השקה. רויטרס
אייפון X החדש./רויטרס

לראשונה מזה שנים, טים קוק אמר את האמרה המפורסמת "עוד דבר אחד". אותו משפט היה שייך לסטיב ג'ובס ובחגיגות העשור, הוא שימש כדי לחשוף את אייפון X.

בלב ההשקה עמד מכשיר האייפון עשר (אייפון X) והוא יגיע כצפוי עם מסך נטול שוליים בגודל 5.8 אינץ' ברזולוציית 2436x1125. הוא מצויד בטכנולוגיית 3D touch המזהה את עוצמת הלחיצה וגם ב-True Tone, המתאימה את גווני המסך בהתאם לסביבה שלכם. אפל נפרדה לראשונה מאז השקת האייפון הראשון מכפתור הבית, מה שאומר שגם קורא טביעות האצבע הוסר, אך כפתור הכיבוי יאפשר מעתה, בלחיצה ארוכה, להפעיל את סירי במקום כפתור הבית.

מעתה המשתמשים יפתחו את האייפון באמצעות העיניים, בעזרת טכנולוגיית Face ID החדשנית. זיהוי הפנים עושה שימוש בחיישנים חכמים המזהים את המשתמש; אפל הדגישה כי הסיכוי שחיישן טביעת אצבע יפשל הוא 1 ל-50,000 והסיכוי ש-FaceID יפשל הם 1 למיליון. אפל שיתפה פעולה עם מאפרים ומעצבים בהוליווד על מנת לבנות מסכות של אנשים ולבדוק עד כמה האמצעי הביומטרי החדש מאובטח.

מאחר והטכנולוגיה החדשה של אפל, ה-FaceID, מזהה את הפנים ויכולה לסרוק אותם, המשתמשים יוכלו לצלם אימוג'ים מדברים בשם Animoji; למעשה מדובר בווידאו-סלפי שיוצג באמצעות אימוג'י דינמי. לאייפון X גב זכוכית ומסגרת מפלדת אל-חלד מחוזקת. הוא אטום למים ויגיע בצבע שחור-חלל וכסוף.

אייפון X יהיה זמין לרכישה החל מתאריך 3 בנובמבר ומחירו יעמוד על 999 דולרים לדגם ה-64 גיגה, ואף יותר מזה לדגמים עם נפח האחסון הגדול יותר. זה האייפון היקר ביותר עד היום והוא מציג גם את השינוי הגדול ביותר בעיצוב עד היום.

iOS 11
בניגוד לציפיות, אפל לא שחררה את הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה שלה לניידים באירוע הזה והכריזה כי העדכון יהיה זמין לכלל המשתמשים בתאריך 19 בספטמבר, ערב ראש השנה.

אנימוג'י של אפל. אפל,
האנימוג'י החדשים מבוססים על סריקת הפנים של המשתמש./אפל

אייפון 8 ואייפון 8 פלוס

לפני אייפון X, שציין עשור להשקת האייפון הראשון, השיקה אפל שני שדרוגים לאייפון 7 ואייפון 7 פלוס בשם אייפון 8 ואייפון 8 פלוס. הם יגיעו עם מעבד A11 ביוניק הכולל שש ליבות: 2 לביצועים ועוד 4 ליבות לשימושים רגילים. גם המעבד הגרפי שופר וכעת הוא מהיר יותר ב-30 אחוזים לעומת המעבד הקודם. אותו מעבד משפיע רבות על המצלמה, שתבצע פוקוס מהיר יותר בתנאי תאורה חשוכים ועיבוד משופר.

המצלמה האחורית מצוידת בחיישן 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, מייצב תמונה אופטי באייפון 8 ובאייפון 8 פלוס, המציע זום אופטי של פי שניים, הוא יגיע עם חיישן אחד של f/1.8 והשני של f/2.8. אייפון 8 ואייפון 8 פלוס יגיעו עם גב מזכוכית טעינה אלחוטית בתקן QI, רמקולים סטריאופונים, בלוטות' 5 ולראשונה גם טעינה מהירה.

אייפון X השקה. רויטרס
פיל שילר מציג את אייפון 8 ואייפון 8 פלוס החדשים./רויטרס

אפל TV

בתחילת אירוע חשפה אפל את הסטרימר החדש - אפל TV התומך ברזולוציית 4K HDR, עם טווח צבעים רחב. העיצוב נותר זהה, כולל השלט אך הקופסה החדשה תגיעה עם מעבד A10X, הזהה למעבד שמותקן באייפד פרו, כך שמדובר בשדרוג עוצמתי.

על מנת לספק תכנים ברזולוציית 4K אפל חתמה על הסכמי תוכן עם אולפני פוקס, יוניברסל, סוני, Warner brothers, פרמאונט ועוד. למרבה ההפתעה, המחירים של תכני ה-4K יהיו זהים למחירים של התכנים ברזולוציית Full HD ויתרה מכך, כבר עכשיו התכנים בנטפליקס יתמכו ברזולוציית 4K HDR. אפל TV החדש יהיה זמין לרכישה מוקדמת בתאריך 15 בספטמבר ויהיה זמין בחנויות בתאריך 22 בספטמבר במחיר התחלתי של 179 דולרים לגרסת ה-32 גיגה ו-199 דולרים לגרסת ה-64 גיגה.

אפל TV 4K. אפל,
נראה אותו דבר אבל מציע הרבה יותר./אפל

שעון אפל חדש

המוצר הראשון שאפל חשפה באירוע הוא הדור השלישי של שעון אפל. למרות ששוק השעונים החכמים בעולם הוא קטן, החברה חשפה עלייה של 50 אחוזים במכירות לעומת השנה שעברה והציגה נתון מדהים לא פחות; לטענתה היא עקפה את רולקס, יצרנית השעונים הגדולה בעולם וכעת השעון של אפל הוא השעון הנמכר ביותר.

אפל הציגה את גרסת מערכת ההפעלה לשעונים, WatchOS החדשה שכוללת יכולות מאמן אישי משופרות ומעקב צמוד אחר הדופק שלכם. מעתה השעון יתריע כשהדופק יעלה בצורה חריגה ויתן למשתמש נתונים על הגוף שלהם. לראשונה באפל, החברה הציגה שעון עם יכולות דור רביעי, מה שאומר שניתן להשאיר את האייפון בבית ולהמשיך לנהל שיחות, לנווט, להזרים מוזיקה ישירות מהאפל מיוזיק ועוד - רק עם השעון.

שעון אפל החדש נראה זהה לחלוטין לדור הקודם. הוא מגיע עם מעבד כפול-ליבה, מה שאומר שסירי תהיה מהירה יותר ותדבר למשתמש ישירות מהשעון. המשתמשים בישראל יצטערו לגלות שהשעון מגיע עם סים אלקטרוני, טכנולוגיה שעדיין לא נתמכת בישראל ויהיה מעניין לראות מתי ואם בכלל חברות הסלולר יתמכו בטכנולוגיה הזאת. השעון יגיע בצבעים חדשים ורצועות חדשות. מחיר השעון הבסיסי, ללא יכולות הסלולר אך עם המעבד המשופר - 329 דולרים, השעון עם יכולות הסלולר יעלה 399 דולרים.

שעון אפל דור 3. אפל,
השעון החדש - עם יכולות סלולר עצמאיות. אפשר להשאיר את האייפון בבית./אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully