וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון X ואייפון 8: כמה הם עולים ומתי הם יגיעו לישראל? כל הפרטים

שי מזרחי

13.9.2017 / 11:54

וגם: לאילו מדינות יגיעו האייפונים ביום ההשקה, איפה משתלם יותר לקנות בחו"ל, האם אפשר להזמין מראש באינטרנט לפני הטיסה לחו"ל ועוד. כל מה שצריך לדעת לפני שפותחים את הארנק

אייפון X. AP
לא יהיה זול. אייפון X החדש./AP

חודשים של ציפייה הסתיימו אמש לאחר שאפל חשפה את שלושת האייפונים החדשים שלה: אייפון 8, אייפון 8 פלוס ואייפון העשור - אייפון X (מבטאים את זה "אייפון עשר"). אייפון 8 ו-8 פלוס הם שדרוגים של אייפון 7 ו-7 פלוס המוכרים, הם דומים להם מאוד במראה ומציעים מפרט משוכלל יותר. אם אפל לא הייתה ממהרת להגיע לאייפון עשר (מה קרה לאייפון 9?), היא כנראה הייתה קוראת להם אייפון 7S ואייפון 7S פלוס.

אייפון X הוא האייפון היקר ביותר של החברה אי-פעם וגם האייפון השונה ביותר במראהו. לראשונה הוא אינו כולל את כפתור הבית האייקוני העגול, יש לו מסך בגודל 5.8 אינץ' נטול שוליים המכסה כמעט את כל חזית המכשיר, טעינה אלחוטית, טכנולוגיית 3D touch המזהה את עוצמת הלחיצה, טכנולוגיית True Tone המתאימה את גווני המסך בהתאם לסביבה שלכם. בגב המכשיר מערך צילום כפול: שני חיישנים של 12 מגה פיקסל, אחד עם מפתח צמצם f/1.8 ואחד עם מפתח צמצם f/2.4, זום אופטי כפול 2, מייצב תמונה ותאורת לד.

משמעות הפרידה מכפתור הבית היא שגם חיישן טביעות האצבע הוסר. כפתור הכיבוי יאפשר מעתה, בלחיצה ארוכה, להפעיל את סירי במקום כפתור הבית וכדי לפתוח את המכשיר אפל הציגה את טכנולוגיית Face ID החדשנית. זיהוי הפנים עושה שימוש בחיישנים חכמים המזהים את המשתמש ופותחים את המכשיר במבט מהיר בלבד.

אייפון X. AP
מסך גדול וטכנולוגיית זיהוי פנים המשמשת לאבטחה וגם יצירת אימוג'ים חיים./AP

מתי האייפונים החדשים יהיו זמינים לרכישה?

אייפון X יגיע לחנויות בתאריך 3 בנובמבר. המכירה המוקדמת של המכשיר תיפתח בתאריך 27 באוקטובר. את אייפון 8 ואייפון 8 פלוס ניתן יהיה לרכוש בתחילה בכמה מדינות נבחרות בעולם בתאריך 22 בספטמבר (פירוט בהמשך הכתבה). המכירה המוקדמת תתחיל בתאריך 15 בספטמבר. לפי אפל, אייפון 8 ואייפון 8 פלוס יגיעו לישראל בתאריך 29 בספטמבר, אך מאחר וזה יוצא על ערב יום כיפור, כנראה שההשקה בארץ תוקדם ביום אחד לתאריך 28 בספטמבר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מה מחירי האייפונים החדשים?

אייפון 8 עולה 761 דולרים (כולל מיסים בניו-יורק) - שזה 2,695 שקלים. ללא מס, באתר של אפל מחירו 699 דולרים לדגם עם 64 גיגה ו-849 דולרים עם 256 גיגה.

אייפון 8 פלוס עולה 870 דולרים (כולל מיסים בניו-יורק) - שזה 3,081 שקלים. ללא מס, באתר של אפל מחירו 799 דולרים לדגם עם 64 גיגה לאחסון ו-949 דולרים לדגם עם 256 גיגה לאחסון.

אייפון X עולה 1,087 דולרים (כולל מיסים בניו יורק) - שזה 3,849 שקלים לדגם ה-64 גיגה לאחסון. ללא מס, באתר של אפל מחירו 999 דולרים והדגם עם 256 גיגה עולה באתר 1,149 דולרים. עם מס בניו יורק הדגם הבכיר יעלה לכם 1,250 דולרים, שזה 4,427 שקלים.

אייפון X השקה. רויטרס
פיל שילר מציג את אייפון 8 ואייפון 8 פלוס על הבמה בהשקה של אפל./רויטרס

איפה הכי משתלם לקנות אייפון בחו"ל?

ארה"ב והונג קונג נחשבות למדינות בהן מחירי האייפון הם הזולים בעולם. גם אילת נכנסה לאחרונה לרשימת הערים הזולות לקנות בהן סמארטפונים אבל נדע מה מחיר המכשיר בישראל רק אחרי שיגיע לפה רשמית. עד היום, בכל השקת אייפון חדש היה אתגר למצוא מכשיר בפרק הזמן הצמוד להשקה. ביום ההשקה יהיה תור מאוד ארוך בחנות וכמות המכשירים במלאי תהיה קטנה. בימים הראשונים יש תורים מאוד ארוכים ברוב החנויות, אבל אם תצליחו להיכנס לחנות בדיוק כשיתחדש המלאי, יש סיכוי שתמצאו את המכשיר שרציתם, בצבע שאתם רוצים. האתגר הכי גדול יהיה בחנויות המרכזיות הנמצאות במרכז העיר, או במקומות מתוירים כמו למשל השדרה החמישית בניו-יורק.

אייפון X יהיה זמין בתאריך 3 בנובמבר במדינות: אנדורה, אוסטרליה, אוסטריה, בחריין, בלגיה, בולגריה, קנדה, סין, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, גרינלנד, הונג קונג, הונגריה, איסלנד, הודו, אירלנד, איטליה, יפן, כווית, לטביה, ליכטנשטיין, ליטה, לוקסמבורג, מאלטה, מקסיקו, מונקו, הולנד, ניו זילנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, פורטו ריקו, קטאר, רומניה, רוסיה, סעודיה, סינגפור, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שווייץ, שבדיה, טאיוואן, איחוד האמירויות, בריטניה, ארה"ב ואיי הבתולה.

אייפון 8 ואייפון 8 פלוס יהיו זמינים לרכישה בתאריך 22 בספטמבר במדינות: אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, קנדה, סין, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, הונג קונג, אירלנד, איטליה, יפן, לוקסמבורג, מקסיקו, הולנד, ניו זילנד, נורבגיה, פורטוגל, פורטו ריקו, סינגפור, ספרד, שבדיה, שווייץ, טאיוואן, איחוד האמירויות, בריטניה, ארה"ב ואיי הבתולה.

ב-29 בספטמבר אייפון 8 ואייפון 8 פלוס יושקו במדינות: אנדורה, בחריין, בולגריה, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, אסטוניה, יוון, גרינלנד, הונגריה, איסלנד, הודו, ישראל, כווית, לטביה, ליכטנשטיין, לטביה, מלטה, מונקו, פולין, קטאר, רומניה, רוסיה, סעודיה וסלובקיה.

שאלות נוספות

האם ניתן להזמין באינטרנט לפני שאני טס כדי להבטיח שאקבל מכשיר?
כן. אפל מאפשרת לבצע הזמנה מוקדמת (Pre-Order) באתר שלה. תצטרכו לתת כתובת של חבר או בית המלון בו תשהו. אם תהיו מספיק זריזים אולי תוכלו לאסוף את המכשיר שלכם כבר ביום ההשקה.

איך לוודא שהמכשיר שקניתי בחו"ל יעבוד בישראל?
הקפידו לרכוש אייפון פתוח (Unlocked). כדי לוודא שאלו את המוכר בחנות האם המכשיר הוא Unlocked Sim Free, במידה והתשובה היא כן, אתם יכולים להיות רגועים. מומלץ גם לקחת איתכם כרטיס סים ישראלי, להכניס אותו לאייפון החדש שקניתם ולוודא שהוא מוציא שיחות.

במידה ורכשתי אייפון בחו"ל, וכעבור זמן מה גיליתי תקלה ואני צריך לממש אחריות יצרן. האם אקבל אחריות בישראל?
אייפונים שנרכשו באירופה, לרוב נהנים מאחריות בישראל. אייפונים שנרכשו בארה"ב מקבלים בחלקם, תלוי בגרסה.

מחירי האייפונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully