וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תקלה בפנגו: האפליקציה קרסה, שיבושים במוקד הטלפוני

18.9.2017 / 11:12

פעם השלישית בחודשיים האחרונים, אפליקציית התשלומים בחניות כחול לבן "פנגו", הושבתה מהשעה 09:00 בעקבות תקלה טכנית

תקלה שלישית בחודשיים האחרונים: אפליקציית התשלום בחניות כחול לבן "פנגו" הושבתה מהשעה 09:00 בעקבות תקלה טכנית. במקביל לכך שמשתמשים רבים דיווחו על התקלה, חברת פנגו פרסמה הודעה בדף הפייסבוק המפנה את המשתמשים להפעלת חניה באמצעות המענה הקולי במספר *4500. מנגד משתמשים רבים מדווחים כי המענה הקולי קרס וכי הם לא מצליחים להפעיל את החניה, אך נראה שבדקות האחרונות המוקד חזר לפעולה בצורה חלקית. פנגו לא הצהירה במפורש כי תפצה לקוחות שקיבלו דוחות וכתבה בהודעה הרשמית "במקרה שבהם התקבלו דוחות חניה בשל קושי בהפעלת חניה, לקוחות מוזמנים ליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט או עם סיום התקלה באמצעות מוקד השירות - ואנו נסייע". בעוד שהשירות של פנגו לא עובד, קיים שירות נוסף, סלופארק שנכון לעכשיו, נראה שעובד.

כאמור זוהי התקלה השלישית בחודשיים האחרונים, כאשר מדובר בשירות תשלום בחניות כחול לבן הפופולרי בישראל, עם מעל ל-1.7 מיליון לקוחות. בשונה מפעמים קודמות שבהן אם החניה הופעלה לפני התקלה היא תמשיך לעבוד, כאן התקלה התרחשה בדיוק בשעה תשע בבוקר, כך שהמשתמשים לא יכלו להפעיל את החניה כלל. בדף הפייסבוק של פנגו, החברה הפנתה את הלקוחות אל המוקד על מנת להפעיל את החניה. אך המשתמשים מדווחים כי בדומה לפעם הקודמת, גם הפעם המוקד קרס והמשתמשים זועמים על כך בדף הפייסבוק. "האפליקציה לא עובדת והמספר *4500 לא זמין. מי בדיוק ישלם את הדוח?", כתב דניאל.

מפנגו נמסר בתגובה: "מתרחשת תקלה זמנית בהפעלת חניה באפליקציית פנגו וניתן להפעיל חניה באמצעות המענה הקולי בטלפון 4500*. תגברנו את מוקדי השירות ואנחנו פועלים במרץ כדי לסיים את התקלה. במקרים שבהם התקבלו דוחות חניה בשל קושי בהפעלת חניה, לקוחות מוזמנים ליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט או עם סיום התקלה באמצעות מוקד השירות - ואנו נסייע".

צילום מסך תקלה בפנגו. צילום מסך: תקלה בפנגו,
"אנחנו עובדים על התקלה"./צילום מסך: תקלה בפנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully