וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק בוחנת כפתור "נודניק" שיאפשר להשתיק חברים

אילן גלר

24.9.2017 / 9:10

הפיצ'ר המוצלח-בתיאוריה הזה נמצא כרגע בניסוי, הכולל ככל הנראה משתמשים בארה"ב בלבד. בפייסבוק מאשרים כי הם אכן "בודקים דרכים חדשות לאפשר למשתמשים לשלוט בפיד"

פייסבוק מארק צוקרברג. ShutterStock
אוף, כמה אפשר לשמוע על החופשה שלך./ShutterStock

אם אתם אחד מכל שבעה אנשים בעולם המשתמשים באופן קבוע ברשת החברתית, פייסבוק, בוודאי נתקלתם לא מעט בסיטואציות בהן הייתם רוצים להשתיק את העדכונים מאחד החברים או העמודים אחריהם אתם עוקבים למשך זמן מוגבל.

נניח, בזמן טיול של חבר בחו"ל המעלה באופן אובססיבי צילום של כל מנה שהוא נתקל בה, או בימים שטרם השקת מכשיר סמארטפון חדש, שכלל לא מעניין אתכם - אולי תהיו מעוניינים לווסת מעט את ההופעות של נושא או משתמש מסוים בפיד שלכם.

בשני המקרים, ביטול המעקב לחלוטין (Unfollow) הוא צעד אגרסיבי ואפילו מעליב, אך העמסת הפיד בעדכונים משעממים זו גם לא אלטרנטיבה מוצלחת. בפייסבוק מעוניינים להציע פתרון ביניים: כפתור "נודניק" (Snooze) שיאפשר לבטל את העדכונים מאדם, עמוד או קבוצה מסוימת למשך יום, שבוע או חודש. בתום התקופה יחודשו העדכונים מעמוד זה בפיד שלכם באופן אוטומטי.

הפיצ'ר המוצלח-בתיאוריה הזה נמצא כרגע בניסוי, הכולל ככל הנראה משתמשים בארה"ב בלבד. בפייסבוק מאשרים כי החברה אכן "בודקת דרכים חדשות לאפשר למשתמשים לשלוט בפיד החדשות שלהם, כך שיישארו מחוברים לסיפורים הכי רלוונטיים עבורם", אך עדיין לא ברור מתי, או אם בכלל, נזכה כולנו לראות את החידוש הזה ברשת החברתית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully