וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושה הכפתור החדש שמחבר בין אפליקציית פייסבוק לווטסאפ?

25.9.2017 / 9:04

לא ברור בדיוק האם מדובר אך ורק בקיצור דרך שיפתח את האפליקציה או אפשרות נוספת ליצור קשר במקביל לאפליקציית מסנג'ר, אך בכל מקרה נראה כי פייסבוק מייעדת אותו למטרה מסוימת שתהדק את הקשר בין שני השירותים

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
הבטחתם לשמור על הפרדה בין שני השירותים./ShutterStock

בשנתיים הראשונות לאחר רכישת ווטסאפ, פייסבוק הקפידה ליצור הפרדה ברורה בין שני השירותים הפופולריים מאוד שלה. בשנה וחצי האחרונות, לעומת זאת, נדמה שהגבולות מתחילים להיטשטש ואחרי שקיבלנו את פיצ'ר הסטטוס גם בווטסאפ, נראה שצוקרברג בדרך לאינטגרציה נוספת בין שתי האפליקציות.

בצעד שעשוי לעצבן לא מעט משתמשים, ייתכן כי בגרסאות הבאות של אפליקציית פייסבוק נראה כפתור קיצור דרך לאפליקציית ווטסאפ ישירות מהאפליקציה. לא ברור בדיוק האם מדובר אך ורק בקיצור דרך שיפתח את האפליקציה או אפשרות נוספת ליצור קשר במקביל לאפליקציית מסנג'ר, אך בכל מקרה נראה כי פייסבוק מייעדת אותו למטרה מסוימת שתהדק את הקשר בין שני השימושים.

קיצור הדרך הופיע אצל כמה משתמשים נבחרים בגרסאות הבטא של אפליקציית פייסבוק לאנדרואיד - מה שעשוי לרמז כי בשלב הראשון משתמשי אפל לא יזכו לחזות בשינוי. עוד סיפרו המשתמשים כי לחיצה על הכפתור פתחה את אפליקציית ווטסאפ ישירות באפליקציית פייסבוק במעין חלונית צפה - כלומר כפי הנראה ניתן יהיה לשוחח בווטסאפ ולהמשיך לגלוש באפליקציית פייסבוק במקביל.

לפני 3.5 שנים, לאחר רכישת ווטסאפ על-ידי פייסבוק, הבטיח מארק צוקרברג כי פייסבוק לעולם לא תשתף מידע עם ווטסאפ וההיפך, ובעוד אנחנו רואים כיצד תביעות בנושא באירופה מחייבות את פייסבוק לשלם פיצויים בשל שיתוף מידע, כנראה שבקרוב נראה קשר ישיר בין שני השירותים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיצור דרך בלבד או אינטגרציה בין שני השירותים הפופולריים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully