וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא יעבדו עליכם: ישראלים רבים נופלים בתרמית אינסטגרם חדשה מהבוקר

26.9.2017 / 14:14

משעות הבוקר צצו עמודי אינסטגרם בעברית של מותגי אופנה פופולריים כמו זארה, ברשקה, פול אנד בר, Vans ו-Billabong המבטיחים שוברי מתנה בשווי מאות שקלים לעשרת אלפי העוקבים הראשונים, ואלו שיפרסמו את המותג בסטורי שלהם באינסטגרם

אפליקציית אינסטגרם. ShutterStock
הם לא גונבים כסף, אבל הם מרוויחים על חשבוננו. בכל מקרה, לא תקבלו שוברי קנייה במתנה./ShutterStock

הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות ממשיכה לגדול על חשבון המתחרים כמו סנאפצ'ט ואפילו פייסבוק. היא מדברת לצעירים, מצליחה לצמוח במיליוני משתמשים חדשים מדי חודש וגם חברות המשפיענים כבר הבינו ששם נמצאים הכוכבים הגדולים.

אותם כוכבי אינסטגרם פופולריים עושים לא מעט כסף מפרסום מוצרים לצדם בתמונות, הודות להשפעה הענקית שיש להם ולגישה ישירה למאות אלפי עוקבים. אבל נראה שיש גם נוכלים שמנסים להרוויח ברשת החברתית הפופולרית, ולא בצורה הוגנת במיוחד.

משעות הבוקר צצו עמודי אינסטגרם בעברית של מותגי אופנה פופולריים כמו זארה, ברשקה, פול אנד בר, Vans ו-Billabong המבטיחים לעשרת אלפי העוקבים הראשונים, ואלו שיפרסמו את המותג בסטורי שלהם באינסטגרם, שובר בשווי 300-400 שקלים.

לפי הכתוב בעמודים המזויפים, המבצעים האלה מתקיימים לכבוד יום שישי השחור (בלק פריידי) וישראלים רבים החלו לשתף פעולה בתקווה לזכות בכסף, אבל כמובן שמדובר בתרמית. הדפים המזויפים מונים כבר אלפי עוקבים תוך כמה שעות וחוץ מלהציק לחברים שלכם בסטורי, אתם לא באמת תקבלו דבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלפי ישראלים התקשרו לרנואר לברר מתי יקבלו את השוברים שלהם./מערכת וואלה!, צילום מסך

מה יוצא לנוכלים מההתחזות הזאת? ככל הנראה הם ישנו את שמות העמודים, יעלימו כל זכר למבצע המזויף וינצלו את אלפי העוקבים בכל עמוד כדי להרוויח כסף ממפרסמים. הדפים הללו עשויים להשתנות למותגים אחרים או להפוך לעמודי אינסטגרם פרטיים שלא באמת בחרתם לעקוב אחריהם.

מחברת VF ישראל, המייצגת את VANS בארץ, נמסר כי אכן מדובר בדף מפוברק שאינו מופעל על-ידי החברה. החברה פועלת לחסימת העמוד ודיווחה על כך לאינסטגרם.

מרנואר נמסר כי בשעות האחרונות קבוצת האופנה קיבלה אלפי פניות ושאלות דרך שירות הלקוחות בנוגע לקבלת השוברים. "אנו מבקשים להבהיר כי פרופילים אלו אינם מטעמינו ואנו פועלים לחסימתם".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניים מהעמודים המזויפים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully