וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליום כיפור: משחקי מובייל חינמיים וכיפיים שישרפו לכם המון זמן

28.9.2017 / 8:40

המשחקים האלה לא ידרשו מכם לחכות, לא ידרשו תשלום וכנראה שגם ישכיחו מכם את הרעב ואת השעה. ממשחקי חשיבה למשחקי פעולה - רק מצאו את המשחק שמדבר אליכם, והתחילו לחרוש עליו

סמארטפון בלילה. ShutterStock
רק עוד שלב אחד./ShutterStock

יום כיפור הוא זמן מעולה לחשבונות נפש ולהרהורים, אבל בין הרהור לחשבון נפש יש הרבה זמן פנוי להעביר. רבים מאיתנו רגילים לשרוף כמה דקות פנויות ביום-יום עם משחקי מובייל אך הבעיה ברבים מהם היא שצריך לחכות אחרי כמה דקות משחק שמדדי הכוח ייטענו (או לשלם כסף). המשחקים האלה לא ידרשו מכם לחכות, לא ידרשו תשלום וכנראה שגם ישכיחו מכם את הרעב ואת השעה. לא כולם טריים אבל כולם פופולריים ומהנים במיוחד.

Cell Connect

משחק החשיבה הזה יעסיק אתכם זמן רב מבלי שתשימו לב. הגרפיקה שלו פשוטה אבל מהנה ואם תקלטו את הקטע מהר תוכלו להיגרר לסשנים ארוכים מבלי להפסיד. מטרת המשחק היא לחבר ארבעה תאים לפחות עם אריחים באותו הצבע ואותו מספר. ברגע שארבעה אריחים נפגשים הם מתאחדים לאריח אחד שמסכם את המספרים עליהם עד שתגיעו לסכום של יותר מ-256; אז האריח ייעלם ויפנה את המקום. המטרה היא לפנות את הלוח ולמקם את האריחים בצורה חכמה כך שהם יתאחדו בנקודה שתבחרו ויפנו את המקום בצורה חכמה. או כמו שמכריזים מפתחי המשחק: "קל לשחק - קשה להיות אלוף".

[להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן, להורדה לאייפון - הקליקו כאן]

The Archers 2

משחקים המבוססים על גרפיקה פשוטה ואנשי מקלות (Stickmen) זוכים לפופולריות רבה כשהם מוצלחים. בכלל הגרפיקה הבסיסית, משחק אנשי מקלות מוצלח חייב להיות מהנה במיוחד - וזה המצב פה. איש המקלות שלכם מצויד בחץ וקשת ומטרתכם היא להרוג את היריבים לפני שהם יחסלו אתכם. כדי לחסל יריב (או כדי שיריב יחסל אתכם) צריך לפגוע בו פעם אחת בראש או פעמיים בגוף. ככל שתתקדמו ברמות האויבים יהיו קשוחים יותר ויופיעו בתדירות גבוהה יותר כך שתיאלצו להתמודד מול כמה אויבים במקביל. עם כל חיסול תזכו במטבעות איתם תוכלו לרכוש קשתות מתוחכמות יותר, כידונים להטלה וקסדות שיגנו עליכם.

[להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן, להורדה לאייפון - הקליקו כאן]

Fallout Shelter

זה כנראה המשחק המתוחכם עם הגרפיקה היפה ביותר ברשימה הזאת. הוא יצא לפני כשנתיים כדי לקדם את המשחק המרכזי שיצא לקונסולות אך הפך בסופו של דבר ללהיט לא-קטן בפני עצמו. משימתכם היא לנהל בונקר בעולם פוסט-אפוקליפטי, לקלוט כמה שיותר שורדים ולהציע להם חיים נוחים ככל האפשר. לכל דייר במקלט שלכם יש תפקיד ועליכם לשפר את הכישורים שלהם, לחקור את השממה כדי להשיג חפצים וכלי נשק ולהילחם בפולשים.

[להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן, להורדה לאייפון - הקליקו כאן]

Jetpack Joyride

המשחק הוותיק הזה קיים כבר שש שנים אבל עדיין מהנה מאוד. כדי להתקדם בשלבים תצטרכו לחמוק עם איש שעל גבו תרמיל סילון ממכשולים, להשיג כלים חדשים שישמשו אתכם ולשרוד לייזר וטילים שנורים לעברכם. במהלך המשחק תאספו מטבעות שישמשו אתכם לרכישת הרחבות ותרמילי סילון נוספים. תסמכו עלינו, גם במשחק הזה אפשר לשחק שעות.

[להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן, להורדה לאייפון - הקליקו כאן]

Hill Climb Racing

גם המשחק הזה ותיק מאוד (משנת 2012) ועדיין פופולרי מאוד. כדי להתקדם במשחק הדו-ממדי הזה תצטרכו לנהוג ברכב ולהתגבר על מכשולים. ככל שתגיעו רחוק יותר כך תקבלו יותר כסף שאותו תוכלו להשקיע ברכישת כלי רכב חדשים ולשפר אותם.

[להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן, להורדה לאייפון - הקליקו כאן]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully