וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל שחררה עדכון ל-iOS 11 שמתקן תקלות מרכזיות

29.9.2017 / 8:29

לפי דיווחי משתמשים, העדכון של אפל מסדר את בעיית זלילת הסוללה ואת התקלה שגורמת למכשירי אייפון 7 להיתקע - שתיים מהתקלות המרכזיות שדווחו - ובאגים נוספים

סמארטפון מסוג אייפון 7 פלוס. ShutterStock
לפי הדיווחים, וגם בבדיקה שלנו, נראה שהבאגים המרכזיים זכו לטיפול./ShutterStock

בתחילת השבוע דיווחנו כי משתמשים רבים, שמיהרו להתקין את iOS 11, מדווחים על באגים רבים ותקלות קריטיות במכשירים שלהם. גם בבדיקה שלנו התגלו באגים מרגיזים שהכריחו אותנו לאתחל בכל כמה שעות את אייפון 7 פלוס שעדכנו בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה מבית אפל לניידים.

בעיה מרכזית נוספת שמשתמשים רבים מאוד נתקלו בה לאחר העדכון הייתה זלילה של חיי הסוללה במהירות, ועוד תקלות קטנות יותר שהופיעו בדגמי שונים כמו מכשירי אייפון 5s ואייפון 6s מגיבים באיטיות רבה יותר לאחר העדכון.

הדיווחים על התקלות גרמו למשתמשי אייפון בעולם להמתין עם העדכון ונראה שאפל מיהרה לענות להם בעדכון נוסף (iOS 11.0.1, שאמור לפתור את התקלות המרכזיות. מדיווחים שונים ברשת נראה כי החלק הארי של התקלות אכן נפתר, ובעיקר תקלת הסוללה. לא ברור עד כמה חיי הסוללה טובים יותר לאחר העדכון, אולם מדיווחים עולה כי מדובר בשיפור ניכר.

בעמוד הורדת העדכון באתר אפל נכתב כי הוא כולל תיקונים ושיפורים באופן כללי. העדכון גדול יחסית, כ-270 מגה, אז שימו לב שיש לכם מספיק מקום באייפון. חשוב לציין כי סוגיית היישומים שקורסים אינה קשורה לאפל ישירות, שכן מפתחי היישומים הסוררים צריכים לשחרר עדכון על מנת לתמוך בגרסה החדשה.

כדי לעדכן את האייפון או האייפד שלכם היכנסו לאפליקציית ההגדרות במכשיר (אייקון גלגל השיניים) > כללי > עדכוני תוכנה. אם מופיע לכם כבר העדכון לחצו על הורד והתקן. אם הוא עוד לא שם, המתינו שהוא יגיע אליכם בזמן הקרוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully