וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון מגייסת עשרות עובדים בישראל; אלה המשרות הפנויות

2.10.2017 / 8:56

לפי הודעת האמזון, הצוותים יעבדו על טכנולוגיית הליבה בכל הנוגע לחוויית הקניות באמצעות Alexa. הם ינסו לפתור בעיות הקשורות לשפה ודיבור חופשי, וגם לדייק את תוצאות החיפוש של מוצרים

אמזון אמאזון. ShutterStock
ענקית הקמעונאות המקוונת מכפילה את פעילותה בישראל./ShutterStock

ענקית הקניות באינטרנט ואחת החברות העשירות בעולם, אמזון, הכריזה הבוקר על הקמת קבוצת מחקר ופיתוח חדשה בישראל. הקבוצה תמוקם בשני מוקדים, אחד בחיפה והשני בתל אביב. לפי הודעת החברה, החל תהליך הגיוס של כמאה מהנדסי תוכנה ומנהלי מוצרים עבור המרכז שיעסוק בעוזרת הדיגיטלית של החברה, אלקסה.

[לרשימת המשרות הפנויות - הקליקו כאן]

לפי הודעת האמזון, הצוותים יעבדו על טכנולוגיית הליבה בכל הנוגע לחוויית הקניות באמצעות Alexa. הם ינסו לפתור בעיות הקשורות לשפה ודיבור חופשי, וגם לדייק את תוצאות החיפוש של מוצרים. אמזון הציבה לאחרונה את אייל איטח בראש צוות הפיתוח של פרויקט Alexa Shopping, שיוביל את מאמצי הפיתוח בארץ.
                                                               
"Alexa Shopping היא אחת הטכנולוגיות המרגשות ביותר של זמננו", אמר אסף רונן, סגן נשיא Alexa Shopping באמזון. "המטרה שלנו היא לסייע ללקוחות לקנות באמצעות פקודות קוליות ללא שימוש בידיים, כך שהם יכולים לנצל את הזמן שלהם לעשות מה שהם אוהבים. אנחנו להוטים להמשיך ולהרחיב את צוות הפיתוח של אלקסה עם כשרונות חדשים ורעננים בישראל".

אמזון החלה לבסס את נוכחותה בישראל לפני כחמש שנים, כדי לתמוך בצמיחת עסקי האחסון בענן של החברה. כעת אמזון מכפילה את כמות העובדים שלה בישראל ומציבה בפני אומת הסטארט-אפ משימה אסטרטגית חדשה שעשויה לשנות את האופן בו העולם קונה באינטרנט.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully