וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם השנה: הכירו את רחפן התינוקות הראשון בעולם

4.10.2017 / 8:43

כמובן שעוד אין מוצר אמיתי כזה, וגם קשה לדמיין הורה שיפקיד את גורל ילדו בידי רחפן, אבל כמה יוטיוברים הציעו רעיון משעשע שיכול להקל מאוד על הורים מותשים

גידול ילדים, יספר לכם כל הורה, זו משימה הדורשת לא מעט אנרגיה ומאמצים; להיות הורה טרי זו משימה עם אחריות רבה ומעט זמן פנוי שבעיקר דורשת השגחה קבועה על התינוק. אופן נשיאת התינוק לא השתנה במיוחד בעשרות השנים האחרונות וההורים כולם מסתובבים עם עגלה או עם מנשא על גופם אבל במציאות הטכנולוגית שאנחנו חיים בה ניתן להרחיב את סל האפשרויות המצומצם הזה.

כמובן שעוד אין מוצר אמיתי כזה, וגם קשה לדמיין הורה שיפקיד את גורל ילדו בידי רחפן, אבל כמה יוטיוברים הציעו רעיון משעשע שיכול להקל מאוד על הורים מותשים - רחפן הנושא באוויר תינוקות ממקום למקום. מעניין בעוד כמה שנים זה לא יישמע מופרך כל כך?

בסרטון הומוריסטי באורך כחמש דקות נראה רחפן מדגם פאנטום 4 המתקדם, המאובזר במנשא, מנסה ללא הצלחה לשאת בבטחה בובת תינוק. בתחילה הבובה נגררה על הקרקע לקול צחוקם של הצלמים, אולם לאחר מכן הדגימה כוכבת הסרטון כיצד אופן השינוע באוויר מסוגל לפתור את כל המהמורות והמכשולים בהם נתקלת עגלה רגילה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרוש פיתוח נוסף./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully