וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיקו מאפל? ווטסאפ חשפה את עיצוב האימוג'ים החדשים שלה

3.10.2017 / 11:59

רבים ברשת טוענים כי ווטסאפ לקחה את האימוג'ים של אפל ושינו אותם מספיק כדי שיוכלו לקרוא להם "אימוג'ים חדשים". לסמיילי המאוהב רק הוסיפו שיניים, לרוח הרפאים פשוט הזיזו את הלשון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימוג'ים חדשים-ישנים. העיקר שכולם יבינו את כולם./מערכת וואלה!, צילום מסך

אימוג'ים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהתקשורת שלנו ומדי שנה נוספים עוד אייקונים קטנים שאמורים להביע רגש, רעיון או סיטואציה. מי שאחראי על מיסוד האימוג'ים והתקן הבינלאומי שמאפשר תקשורת בין פלטפורמות שונות הוא ארגון בשם Unicode; הארגון הזה קובע אילו אימוג'י ייכנסו לשימוש ומתי אבל הוא לא קובע איך הם ייראו בסופו של דבר ויש כמה וריאציות לכל אימוג'י. גוגל החליפה לאחרונה את האימוג'י המעוכים שלה לסגנון קצת יותר מוכר וכעת נראה שגם ווטסאפ מיישרת קו עם מראה מוכר. אולי מוכר מדי.

אפליקציית המסרים הפופולרית חשפה לפני כמה חודשים שיש לה מיליארד משתמשים יומיים, ואחרי שנים בהן האפליקציה עשתה שימוש באימוג'ים שמגיעים במקלדות ברירת המחדל בסמארטפון, החברה החליטה לחשוף את העיצוב שלה, הדומה בצורה חשודה לעיצוב של אפל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, זה דומה. אבל למה זה משנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבים ברשת טוענים כי ווטסאפ לקחה את האימוג'ים של אפל ושינו אותם מספיק כדי שיוכלו לקרוא להם "אימוג'ים חדשים". לסמיילי המאוהב רק הוסיפו שיניים, פה והגדילו את הלבבות בעיניים; באימוג'י רוח הרפאים רק הזיזו את הלשון מעט שמאלה ויש עוד דוגמאות נוספות כמעט לכל אימוג'י פופולרי. אבל האם זה דבר רע? לא בהכרח.

אימוג'ים מוכרים מסייעים לקיים תקשורת טובה יותר; הם מאפשרים לשני הצדדים להבין בקלות את המסר ועבור משתמשי אייפון ואייפד, המעבר לאימוג'י החדשים יהיה נוח יותר. האימוג'ים החדשים זמינים כבר עכשיו בגרסת הבטא של ווטסאפ, ששוחררה היום עבור משתמשי אנדרואיד אך הם עדיין לא הופצו לכל המשתמשים בגרסה הרשמית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully