וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן קשיחות: אייפון 8 פלוס vs גלקסי נוט 8 - מי ניצח?

4.10.2017 / 9:19

במבחן הזה לא הפגינו שני המכשירים עמידות מרשימה במיוחד. למעשה, בכל אחד משלושת המצבים, גם החזית וגם גב המכשיר התרסקו - אבל מי עמיד יותר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גב מזכוכית טוב לטעינה אלחוטית, אבל לא לחיים עצמם./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הדברים החשובים עליהם יש להניח את הדעת בעת קניית סמארטפון חדש, מעבר לעוצמת המעבד ונפח זיכרון העבודה, היא העמידות שלו. אף אחד מאתנו לא רוצה להוציא אלפי שקלים על מכשיר רק כדי לגלות שהוא צריך להוציא עוד סכומים לא מבוטלים על תיקנו תוך זמן קצר.

סמארטפונים אמורים להתמודד עם נפילות מגובה הכיס ומכות סבירות אחרות, אבל הניסיון מראה שיש מכשירים שבירים מאוד, ויש כאלה שגם נפילה מהמרפסת לא תשלח אותם לתיקון במעבדה. אז איזה מבין שני מכשירי הדגל הכי מדוברים בעולם יכול לספוג מכות טוב יותר - אייפון 8 פלוס vs גלקסי נוט 8?

שני פאבלטי הדגל החדשים של שתי היצרניות הגדולות, סמסונג ואפל, מצוידים בגב זכוכית על מנת לאפשר טעינה אלחוטית. מבחן הריסוק נערך בתנאי מעבדה, וכלל את שלושת מצבי הנפילות הנפוצים ביותר: נפילה על גב המכשיר, נפילה על החזית ונפילה על הצד.

במבחן הזה לא הפגינו שני המכשירים עמידות מרשימה במיוחד. למעשה, בכל אחד משלושת המצבים, גם החזית וגם גב המכשיר התרסקו. יחד עם זאת, משתמשי גלקסי נוט 8 צריכים להיות מודאגים יותר שכן בניגוד לאייפון 8, המסך השבור הוציא את המכשיר מכלל שימוש כמעט לגמרי.

לפי תוצאות המבחן, הסיכוי שגלקסי נוט 8 יינזק מנפילה בגובה שולחן גבוה יותר ועומד על הסתברות של 80 אחוזים. לעומתו, סיכויי הנזק למכשירי אייפון 8 ואייפון 8 פלוס עומדים על 64 ו-74 אחוזים בהתאמה. שנים רבות חלפו מאז שנוקיה מכרה טלפונים שמסוגלים לדפוק מסמר בקרש ולהישאר בחיים - אז אל תשכחו שעדיף לעטוף את המכשיר בקייס קשיח מביקור במעבדה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully