וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבח בלאס-וגאס: אייפון 7 פלוס חטף קליע - והציל את חייה של אישה

6.10.2017 / 7:00

מקור הסיפור הוא נהג מונית שהסיע לכאורה את האישה מהטבח למחוז חפצה - והיא סיפרה לו את המקרה. הנהג, שהיה נרגש ונסער, מיהר לעלות לטוויטר תמונה של האייפון המרוסק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה אכן אייפון 7 פלוס מרוסק. גם הקייס ספק חלק מהעוצמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

58 בני אדם נרצחו וכ-600 נפצעו, באירוע הירי ההמוני הקטלני ביותר בתולדות ארה"ב, שהתרחש בתחילת השבוע בעיר ההימורים, לאס וגאס, שבדרום ארה"ב. לאחר שהרשתות החברתיות הוצפו בתמונות הזוועה וסיפורי הקורבנות הגיע תורם של גיבורי הטרגדיה הזו. הפעם מדובר במכשיר אייפון תמים שספג קליע במקום האישה שרכשה אותו.

לפי הדיווחים, תושבת ארה"ב שהגיעה לצפות במופע הקאנטרי, שהפך למטרה של היורה, סטיבן פאדוק, שמרה את המכשיר בצבע רוז גולד בכיסה והוא זה שספג את הקליע שיועד לה. המכשיר כמובן יצא מכלל שימוש אך האישה יצאה ללא פגע.

לא נמסרו פרטים נוספים אודות זהות האישה, וכן השתלשלות העניינים, אולם מקור הסיפור הוא נהג מונית שהסיע אותה מהמקום בו אירע הטבח למחוז חפצה - והיא סיפרה לו את המקרה. הנהג, שככל הנראה היה נרגש ונסער, מיהר לעלות לרשת החברתית טוויטר תמונה של האייפון המרוסק עם סימני הקליע וסיפר בקצרה את פרטי המקרה כפי שהאישה סיפרה לו.

"החיים של האישה הזו שהסעתי עכשיו ניצלו בזכות אייפון 7 פלוס", הוא כתב. הציוץ כמובן נהפך לוויראלי תוך זמן קצר וגרר לא מעט תגובות ושיתופים ברשת החברתית. כבר היו מקרים בעבר שסמארטפונים ספגו קליעים והצילו את בעליהם.

אייפון 5S חטף קליע בעת שוד של בעליו באוניברסיטת פרזנו שבקליפורניה לפני כשנתיים ובשנת 2012 דווח על מקרה דומה, אז היה זה מכשיר אייפון 4S שספג את עוצמת הפגיעה והותיר את נושאו כמעט ללא פגע. בשנה שעברה זכתה לוויראליות תמונה של מכשיר הנוקיה 301, שלכאורה עצר קליע והציל את חיי בעליו באפגניסטן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully