וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגו את הבאזז: LG פיתחה סמארטפון שדוחה יתושים

13.10.2017 / 6:13

מומחים טוענים כי הרחקת היתושים באמצעות גלי קול כבר הוכחה כשיטה שאינה יעילה במיוחד אבל ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית מתעקשת שהוא עובד. כרגע המכשיר יהיה זמין רק בהודו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ב-LG טוענים שהמכשיר מסלק 75 אחוזים מהיתושים./מערכת וואלה!, צילום מסך

הסמארטפונים שלנו השתלבו בתחומים רבים בחיינו, הרבה מעבר לאמצעי תקשורת, וכעת נראה שענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית רוצה להפוך את המכשיר גם למציל חיים - לפחות באזורים בהם עקיצות יתושים עלולות להסתיים עם חום גבוה. אחד הדברים שאפשר להסכים עליהם, לא משנה איזה סגנון חיים אתם מנהלים, זה שעדיף להימנע מעקיצות יתושים. יש לא מעט תרסיסים ותכשירים וגם אמצעים אלקטרוניים להילחם בחרקים המציקים וכעת אפשר להוסיף לרשימה גם סמארטפון אחד.

הסמארטפון, LG K7i, אמנם אינו נחשב למכשיר פרימיום בשל החומרה המיושנת-יחסית שלו, אך הוא משלב בגבו האחורי התקן המרחיק יתושים - ולשם כך הוא נועד למעשה. הרחקת היתושים מתבצעת באמצעות שידור גלי קול בתדר של 30 קילו-הרץ, שלדברי היצרנית אינם מזיקים לבני אדם אך מסוגלים להרחיק יתושים ושאר חרקים מעופפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל המומחים האמריקניים סקפטיים לגבי מידת היעילות של המכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד LG מראה נכונות למגר את היתושים, האיגוד האמריקני לניטור יתושים (כן, יש כזה) קצת מטיל ספק בעניין. לדבריהם, לא רק שהמכשיר צפוי לנחול כישלון חרוץ, גם הרחקת היתושים באמצעות גלי קול כבר הוכחה כשיטה שאינה יעילה במיוחד. LG, מצדה, טוענת שבבדיקות שנערכו הצליח המכשיר להרחיק עד 75 אחוזים מהיתושים.

אם אתם רוצים לרכוש את המכשיר הזה, אנחנו מצטערים לצנן מעט את ההתלהבות. מחירו עומד על 122 דולרים בלבד אבל כרגע LG מתכננת להשיק את המכשיר רק בהודו, שם היתושים מהווים סכנה אמיתית לאוכלוסייה, ולא ברור האם המכשיר יגיע גם למדינות נוספות בזמן הקרוב או בכלל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • יתושים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully