וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בישראל: המעבדה שולחת תיעוד של התיקון בווטסאפ

13.10.2017 / 7:38

מרגישים שעובדים עליכם? בקרוב תוכלו להפקיד את מכשיר החשמל המקולקל ולקבל סרטונים אישיים קצרים בווטסאפ המציגים את התיקון, פירוט התקלה, הערכה לגבי משך התיקון ועוד

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: דוגמה לעדכון שמקבלים הלקוחות בווטסאפ מהמעבדה)

אנחנו מצפים ממכשירי החשמל והגאדג'טים שלנו להיות אמינים, ולפעול כשאנחנו מדליקים אותם, אבל הרגע בו המכשיר מפסיק לעבוד בפתאומיות הוא בלתי נמנע; בשלב הזה רובנו מקבלים החלטה האם לשלוח את המכשיר לתיקון או להחליפו בחדש, אבל איך תדעו שלא עובדים עליכם ברגע שהמכשיר המקולקל שלכם מגיע למעבדה?

בדומה למוסכי רכב, הטכנאי שפותח את המכשיר יכול לספר כל סיפור שהוא רוצה ולהציג לכם רכיבים שהוחלפו לכאורה מבלי להציג הוכחות אמיתיות שמה שהוא אומר אכן בוצע. כמה זמן הטכנאי עבד על המכשיר ומה תוקן? לקוחות רבים חשים חוסר אונים גדול מול השאלות הללו ויש גם מעבדות שמנצלות את זה לרעה.

כדי לנסות להשיב מעט מהביטחון חסרה לקוחות, קבוצת פל משיקה בימים אלה יוזמה שאמורה לשדרג מאוד את חווית השירות ללקוח על ידי הכנסתו לתוך מעבדות התיקונים, באופן וירטואלי, ושיתופו בכל שלבי התיקון. מדובר ברעיון פשוט שביכולתו לעשות מהפכה בתחום השירות.

תיקון מכונת כביסה. ShutterStock
עכשיו צריך שירות כזה גם למוסכי רכב./ShutterStock

איך זה עובד?

לקוחות המפקידים את מכשיר החשמל המקולקל שלהם מקבלים סרטונים אישיים קצרים בווטסאפ, המצולמים במעבדות החברה, עם עדכון סטטוס מדויק של תיקון המכשיר הכולל פירוט התקלה, הערכה לגבי משך התיקון ועוד.

המהלך אמור לחסוך מהלקוחות את הפנייה לחברה לבירורים, ההמתנה בטלפון לנציגי שירות, ויאפשר לשמוע ולראות, כמעט בכל רגע נתון, את סטטוס הטיפול במכשיר שלהם.


קבוצת פל מעניקה שירות לכמה מותגים מוכרים כמו AEG, אמנה, היי-סנס, פיליפס, בוש, סאוטר ועוד. "אנחנו רצינו ליצור שקיפות מלאה מול הלקוח", אמר אורן בבילא, מנהל התפעול של הקבוצה. "הרעיון הוא לשתף את הלקוח בתהליך התיקון. ככה הוא בעניינים ולא צריך להתקשר אחרי יומיים או שלושה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully