וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת דובאי כבר מוכנה לצאת לדרך על אופנועים מעופפים

15.10.2017 / 8:35

לדברי הרשויות בנסיכות, "הכלי הזה גבוה מספיק כדי להפתיע פושע ובמקביל לא לסבול מבעיות חנייה". האופנועים המרחפים מגיעים למהירות מרבית של כ-49 קמ"ש, אבל חייבים לרדת לקרקע כל חצי שעה

אתר רשמי

מלבד מכוניות יוקרה, מגדלי פאר וחנויות מותגים, דובאי תציע בקרוב אטרקציה נוספת לתיירים ולתושבים - אחרי שציידו בעבר את שוטרי הנסיכות מהמפרץ הפרסי במכוניות מירוץ יקרות ערך, כעת כוח המשטרה זוכה בשדרוג שנראה כאילו יצא מסרט מדע בדיוני. וזה גם אם לוקחים בחשבון את הרובוטים שהחלו לפטרל באזורים סואנים.

מאחר ותקציב לא מהווה בעיה בנסיכות, היא תהיה הראשונה לשלב אופנועים מעופפים שיכולים לנייד את השוטרים ממקום למקום באוויר. במסגרת תערוכה שנערכה באיחוד האמירויות, הוצג כלי הרכב העתידני של המשטרה המקומית, שאמנם נמצא בשלבי פיילוט בלבד, אך לפי משטרת דובאי יכנס לשירות כבר בזמן הקרוב.

לפי הדיווח, הדבר היחיד שחסר הוא אישור טכני מהגורמים הרלוונטיים כך שהכלי עצמו מבצעי ורק מחכה לרוכב שיעלה עליו. האופנועים המעופפים נקראים Hoverbike, והם הכלאה בין רחפנים גדולים לאופנועי משטרה. הם מסוגלים, לפי דברי המשטרה, לשאת משקל של כ-298 קילוגרמים ולרחף עד לגובה של 4.8 מטרים.

אופנוע מרחף דובאי. אתר רשמי
הכלי מבצעי ומוכן לפעולה - לפי הדיווח./אתר רשמי

לדברי משטרת דובאי, "זה גבוה מספיק כדי להפתיע פושע ובמקביל לא לסבול מבעיות חנייה". האופנועים המרחפים מגיעים למהירות מרבית של כ-49 קמ"ש ונקודת התורפה העיקרית שלהם היא זמן הריחוף העומד על כ-25 דקות רצופות בכל פעם. הרחפנים הגדולים הללו מיוצרים על ידי חברה רוסית, והאתגר המשמעותי ביותר בדגמים הבאים הוא לשפר את זמן הריחוף שלהם באוויר.

בסרטון רשמי למראה, מדגים שוטר כיצד ה-Hoverbike ממריא ממקומו כמו מסוק. לא נמסרו פרטים טכניים אודות כלי הרכב העתידני למעט העובדה שהוא מצויד במושב אחד בלבד ומותקן בו מנגנון בטיחות המגביל את המהירות וגובה הריחוף באוויר, על מנת להימנע ככל הניתן מהתנגשויות אוויריות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבעיה היחידה שלו היא זמן השהייה באוויר./מערכת וואלה!, צילום מסך
ניידות משטרה שברולט קמארו דובאי. אתר יצרן
שברולט קמארו SS של משטרת התנועה בדובאי - נראה כמו גרוטאה לעומת הרחפנים החדשים./אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully