וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם טכנולוגיית זיהוי פנים תהרוג בקרוב את הפורנו באינטרנט?

אילן גלר

16.10.2017 / 8:10

הבינה המלאכותית של PornHub מזהה אוטומטית שחקניות פורנו, את אופי האקט המיני ופרטים נוספים. הבעיות שעלולות לצוץ נעות מסחיטה של שחקנים חובבים ועד תביעות זכויות יוצרים ענקיות

סצנת הפורנו הגרועה בעולם?/יוטיוב

(בסרטון: זו כנראה סצנת הפורנו הגרועה בעולם - בכיכובה של שחקנית הפורנו הפופולרית בעולם, ליסה אן)

אתר הפורנו הפופולרי PornHub הכריז השבוע כי גם הוא מצטרף לטרנד הבינות המלאכותיות, והשיק מערכת המסוגלת לנתח את סרטוני הווידאו המופיעים באתר כדי לזהות באופן אוטומטי את השחקניות המככבות בהן, את אופי האקט המיני - מיקום, תנוחות, סגנון הצילום - ואפילו את תכונותיהם הגופניות של המשתתפים.

עד כה נסרקו באמצעות מערכת זו כ-50,000 סרטוני וידאו, ועד תחילת השנה הבאה מקווים ב-PornHub לסיים את סריקת כל מיליוני הסרטונים באתר. הטכנולוגיה הזו עשויה לתרום לחוויית השימוש של חובבי הפורנו, אולם ברשת כבר עולים חששות כי לחידוש יש צד אפל יותר.

מערכת זיהוי הפנים עשויה לתייג אנשים שצילומיהם בעירום הופצו ללא הסכמתם, וכך לעזור באיתור "פורנו נקמה" מביך - ופלילי. בנוסף, המערכת יכולה לשימוש לזיהוי תוכן המופץ ללא רשות, וכך להרוג למעשה את הפורנו החינמי ברשת.

ב-PornHub טוענים כי מטרת המערכת אינה לזהות הפרות של זכויות יוצרים, וכי תיוג המשתתפות בסרטונים יעשה אך ורק בעבור כוכבניות וכוכבני פורנו שהסכימו ששמותיהם ייכללו במאגר, ולא שחקנים חובבים, שמבקשים לשמור על אנונימיות. אולם גם אם PornHub אכן יקפיד על הכללים הללו, לא ניתן להבטיח כי אחרים לא ינצלו את הטכנולוגיה הזו למטרות אחרות, כמו סחיטה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ימנע העתקה של סרטונים לאתרים חינמיים וגם יחשוף שחקניות ושחקנים חובבים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully