וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כבר שמועות ראשונות על האייפון שיגיע בשנה הבאה

16.10.2017 / 8:16

לפי השמועות תזנח אפל את סמסונג ותפתח את המסכים החדשים שלה עם המתחרה LG. עוד נטען כי המסכים העתידיים יהיו מתקפלים והאייפון הגדול ביותר יגיע עם תצוגה בגודל 6.4 אינץ'

צילום מסך

(בסרטון: השקת אייפון 8 ואייפון X)

למרות שאפל לא סיימה עדיין את סבב השקת מכשירי הדגל החדשים, ואייפון X עדיין לא נחת על מדפי החנויות, כבר עתה צצות שמועות חדשות אודות צמד האייפונים הבאים של אפל, שיושקו בשנה הבאה. מטבע הדברים, אין עדיין דרך להצליב את השמועות עם הדלפות אחרות אך לא כדאי לפסול על הסף את השמועות. בנוסף, יש סיכוי גבוה שהמידע נכון אבל לא סופי ולאפל יש עוד זמן רב להחליט איך היא רוצה שאייפון 11 ייראה (או איך שלא יקראו לו).

לפי השמועות הראשונות, במכשירים הבאים אפל תיישר קו עם מרבית יצרניות האנדרואיד הגדולות ותשיק את כל מכשיריה בתצוגה מקצה לקצה - כלומר כמעט וללא שוליים - כפי שעשתה עם אייפון X. עוד דווח כי מי שתייצר את המסכים עבור המכשירים הבאים היא לא סמסונג אלא המתחרה הגדולה שלה מקוריאה, LG.

סמסונג תרוויח לא מעט כסף על מכירות האייפונים אבל אפל עשויה להפסיק את שיתוף הפעולה עם החברה, המספקת כיום את תצוגת ה-OLED לאייפונים החדשים. עוד מסתמן כי אפל תגדיל שוב את המסכים בדגמים הבאים והאייפון הגדול ביותר יזכה לתצוגת 6.4 אינץ, מעט גדול יותר מגלקסי נוט 8; הדגם הקטן יגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ'.

אייפון X. AP
את המסכים של האייפונים הבאים תייצר LG ולא סמסונג - והם עשויים להתקפל./AP

אחד השינויים המבדילים את מכשיר אייפון X ממכשירי אייפון 8 הוא סורק תווי הפנים. לפי השמועות, אפל מתכוונת לזנוח את חיישן טביעת האצבע בכל בדגמים הבאים ותתמקד אך ורק בסורק המתקדם. הטכנולוגיה הזו, צפויה להגיע למכשירי אנדרואיד בשנה הבאה, והחששות של היום יהפכו כנראה להיסטוריה בשנתיים הקרובות.

על מנת להתחרות ביצרנית הגדולה סמסונג, נראה כי אפל ו-LG מתכוננות לשתף פעולה בהקמת מפעל חדש משותף לשתיהן בשווי של כ-2.6 מיליארד דולרים. LG, לפי השמועות, תספק מסכי OLED מתקפלים למכשירי אייפון. גם סמסונג עובדת על סמארטפון מתקפל שצפוי להיחשף בתחילת שנת 2019 או בסוף שנה הבאה, כך שהתחרות על השליטה בשוק בעתיד הקרוב כבר עכשיו בעיצומה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully