וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה חשודה בפייסבוק: פרופילים של פעילי מחאה גורמים לקריסת האפליקציה

התקלה המוזרה הזו מתרחשת רק כשמנסים להיכנס לפרופילים של פעילי מחאה מוכרים כמו ברק כהן, תומר אביטל ואלדד יניב. מפייסבוק נמסר בתגובה: "אנו בודקים את הנושא"

המוניטין של פייסבוק בישראל ספג לא מעט מכות בשנתיים האחרונות. פעילים חברתיים רבים מסמנים את האפליקציה כסותמת פיות סדרתית וכעת נראה שתקלה חשודה מאוד תוקפת את האפליקציה של הרשת החברתית - ניסיון להיכנס לפרופילים של פעילי מחאה בולטים גורם לקריסה של האפליקציה.

בין הפעילים שנפגעו מהתקלה המסתורית אפשר למנות את תומר אביטל, אלדד יניב, ברק כהן, חנה קים וגם את עיתונאי הארץ ניר גונטז'.

"הודיעו לי הבוקר שישנה בעיה להכנס לעמוד הפייסבוק שלי. ספציפי שלי", כתב גונטז'. "בהמשך הסתבר שכמה וכמה פרופילים ספציפיים - גם אליהם לא ניתן להכנס בעוד שלאחרים אין בעיה. אט אט הסתבר שהפרופילים (כך מדווחים אנשים) העיקריים שאין אלהם גישה הם של עיתונאים אקטיביסטים, ופעילים חברתיים כמו תומר אביטל, ואלדד יניב. הייתי סקפטי. ברם, ערכתי בדיקה מהטלפון הפרטי שלי, שעליו גרסה מעודכנת מאוד של האפליקציה. התוצאה; אין לי שום בעיה להיכנס לשום פרופיל, מלבד אלו ששמם צויין כחסום. (עיתונאים, פעילי שמאל, ואקטיביסטים חברתיים). הפעילו רמקולים וצפו בווידאו. זו יכולה להיות רק תקלה, אבל זו תקלה מאוד מיוחדת"

תומר אביטל כתב: "אפסים מנהלים עכשיו מלחמת סייבר נגד פעילים. כל השבוע מנסים לפרוץ לי לתיבות המייל. עכשיו גם אי אפשר להיכנס לדף הפייס שלי מהאפליקציה (וגם לא לשל Eldad Yaniv)". בתגובה לוואלה! הוא מסר: "כמו ההתקפות השגרתיות מסוג הלאו-טק של טרולים חובבי שלטון, גם התקפות אלו הן מחמאה אדירה לאפקטיביות הפעילות שלנו".

מאלדד יניב נמסר בתגובה: "מדובר במתקפת סייבר קשה ומורכבת שחוסמת את החברים והעוקבים שלי מלראות את העמוד שלי. אצלי הם לא חסומים וזה לא קשור לפעולה של חברת פייסבוק. התברר לי שמדובר בעוד פעילים חברתיים שנחסמו באופן דומה בשעות האחרונות".

מפייסבוק נמסר בתגובה: "אנו בודקים את הנושא".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully