וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתעדכנו את ווטסאפ כבר לא תוכלו לשקר שאתם בדרך

18.10.2017 / 13:03

אפליקציית המסרים הפופולרית הודיעה בבלוג של החברה כי היא משחררת פיצ'ר חדש לכלל המשתמשים בשבועות הקרובים - אפשרות לשתף מיקום ולעקוב אחר אנשי קשר בזמן אמת על גבי מפה

ווטסאפ. ShutterStock
בטח, יצאתי כבר לפני רבע שעה./ShutterStock

בתום כמעט שנה של בדיקות בגרסת בטא, ווטסאפ הודיעה היום בבלוג הרשמי של החברה כי אפשרות חדשה תתווסף בזמן הקרוב לכלל המשתמשים - שיתוף מיקום ומעקב אחר איש קשר בזמן אמת. בין אם הוא נמצא עמכם בשיחה פרטית או חבר באותה קבוצה, דיווח המיקום מבוסס על רכיב ה-GPS המובנה בסמארטפון, ויוצג על מפה. הפיצ'ר יאפשר גם הפעלת אפליקציית ניווט אם יהיה ברצונכם לפגוש אותו.

"מיקום לייב היא דרך פשוטה ובטוחה לאפשר לאנשים לדעת היכן אתם נמצאים", נכתב בהודעת החברה. שיתוף המיקום גם מוצפן מקצה-לקצה, כמו ההודעות, והפיצ'ר מאפשר לשלוט בכל הפרמטרים כמו עם מי אתם משתפים מיקום ולכמה זמן. ניתן להפסיק את השיתוף בכל עת, או להגדיר את פרק הזמן אחריו שיתוף המיקום ייפסק אוטומטית.

כדי להפעיל את האפשרות תצטרכו לעדכן את אפליקציית ווטסאפ (ברגע שיגיע העדכון) וללחוץ על אייקון האטב (צירוף קובץ) עם האדם או הקבוצה שאיתם תרצו לשתף את המיקום שלכם. תחת "מיקום" תהיה אפשרות למיקום לייב. עד היום ניתן היה לשלוח מיקום אחד וכעת הפיצ'ר יאפשר מעקב בזמן אמת. כל אדם בקבוצה יוכל לראות את המיקום במפה, ואם יותר מאדם אחד משתף את המיקום שלו בזמן אמת בקבוצה, כל המיקומים יהיו גלויים באותה המפה.

הפיצ'ר החדש יהיה זמין לכל משתמשי אנדרואיד ואייפון בשבועות הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שיתוף מיקום בווטסאפ. ווטסאפ, אתר רשמי
אם כמה חברים משתפים מיקום - אפשר לראות את כולם יחד על אותה מפה./אתר רשמי, ווטסאפ
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully