וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזר או מושלם? ZTE חשפה סמארטפון מתקפל שהופך לטאבלט

19.10.2017 / 8:59

סמארטפון עם מסך גמיש הנפתח לטאבלט אמור להיחשף בשנה הבאה על ידי סמסונג, אבל בינתיים היצרנית הסינית ZTE הגיעה להישג הזה באמצעים קצת פחות אלגנטיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיבור בין המסכים ממש לא אלגנטי./מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנה הבאה צפויות סמסונג ו-LG להתחיל לחשוף את טכנולוגיות המסכים המתקפלים שלהן במוצרים שונים; סמסונג מבטיחה לנו שהסמארטפון המתקפל כבר ממש מעבר לפינה, אבל בעוד כולנו מחכים למסכים הגמישים, יצרנית הסלולר הסינית ZTE עשתה את זה בצורה המיושנת והמוכרת - חיברה שני מסכים עם ציר.

באירוע שערכה ZTE, חשפה את הסמארטפון שהופך לטאבלט (או ההיפך). Axon M נראה כמו סמארטפון רגיל רק שיש לו שני מסכים - אחד בחזית ואחד בגבו; שניהם בגודל 5.2 אינץ' וניתן להזיז את המסך האחורי כך שיוצב לצד המסך הראשי בדומה לספר הפוך. כששני המסכים צמודים הם יוצרים ממשק טאבלט אחד גדול ,אך עדיין השוליים מפרידים בין שני החלקים בצורה גסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשה להתייחס למכשיר הזה בתור טאבלט נפתח אמיתי./מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענת ZTE, ניתן להשתמש במכשיר בארבעה מצבים שונים: להשתמש באחד מהמסכים כסמארטפון רגיל, להשתמש בשניהם כטאבלט, הצבת המכשיר על משטח בצורת V הפוך וצפייה בשני מקורות תוכן שונים (שני סרטים למשל) או להציב את שני המסכים זה לצד זה כשכל אחד מציג תוכן שונה.

בנוסף לגימיק, הסמארטפון מגיע עם חומרה די מיושנת אבל לא נוראית: שבב סנאפדרגון 821 של קוולקום לצד 4 גיגה זיכרון RAM, אחסון פנימי בנפח 64 גיגה בתוספת חריץ הרחבה וסוללה בנפח 3,180 מיליאמפר-שעה.

המכשיר מצויד בזוג רמקולים לשני המסכים, אך לא במערכת שמע סטריאופונית, מצלמה קדמית ברזולוציה של 20 מגה-פיקסל וחיישן טביעת אצבע. ZTE לא חשפה מה יהיה מחירו המדויק של המכשיר, אך הוא צפוי להימכר בתחילת חודש הבא בארה"ב; לאירופה הוא יגיע בתחילת הרבעון הראשון של שנה הבאה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במצב הזה אפשר לראות שני סרטים במקביל, אבל זה לא נראה הכי נוח לצפייה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גב הסמארטפון כשהוא פתוח - אין מצלמה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ZTE
  • AXON M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully