וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרה את הבתולין ברשת תמורת אייפון - וכמעט עברה אונס קבוצתי

21.10.2017 / 0:05

בת 17 שממש רצתה סמרטפון חדש פרסמה מודעה בה הבטיחה למכור את גופה תמורת אייפון 8 (שמחירו כ-700 דולרים). התיעוד של מה שקרה לה אמור לגרום לכל מי ששקלה רעיון דומה לחזור בה מהרעיון הטיפשי

ASIA WIRE

מה הייתם מוכנים לעשות כדי לקבל אייפון 8 בחינם? מסתבר שמעריצי אפל מוכנים לעשות הרבה בשביל לשים יד על המכשיר, ורק בשבוע שעבר שמענו על אמריקני שקיעקע את הלוגו של חברת התקשורת AT&T תמורת אייפון 8. בשנים האחרונות גם שמענו על כמה מקרים בהם צעירות החליטו למכור את הבתולין שלהן ברשת - וכעת שני הטרנדים האלה נפגשים. ב-UNLAID דווח על צעירה סינית שהחליטה למכור את בתוליה תמורת אייפון 8 חדש (שמחירו כ-700 דולרים).

בת ה-17 מסין פירסמה בפורום מקומי כי היא מוכנה להעניק את בתוליה תמורת הסמארטפון; הסיבה: "לכל החברים שלי בבית הספר יש, ואני גם רוצה כזה". בעוד התגובות למודעה הלא שגרתית לא איחרו לבוא, בלוגרית אחת החליטה ללמד את הנערה הצעירה לקח שהיא כנראה לא תשכח לעולם. התיעודשל כל מה שהתרחש הועלה לרשת חברתית בסין והפך לוויראלי במהרה

עוד בנושא
בתולה מכרה את הפעם הראשונה שלה בסכום מטורף - על אף איומי הוריה
הצעירה שמכרה את בתוליה: "רומיתי ונוצלתי"

צפו בתיעוד המלא

הבלוגרית קבעה עם הנערה בבית מלון, שם חיכה לה על המיטה גבר ולצדו אייפון 8 חדש בקופסה - שיימסר לה בתמורה ליחסי מין. שנייה לפני שהגבר החל לבצע בה את זממו, יצאו לפתע מהמקלחת עוד שלושה גברים נוספים כשאחד מהם חמוש במצלמה. רגע לפני שהנערה ההמומה פרצה בבכי, בזמן שהגברים אומרים לה "אנחנו עושים את זה רק בשביל הכיף" - יצאה הבלוגרית שהתחבאה אף היא במקלחת והפסיקה את הסצנה המבוימת וגילתה לה שכל הגברים הם שחקנים.

היא החלה להטיף מוסר לצעירה: "עכשיו את מפחדת?", שאלה הבלוגרית את הנערה, "כי עכשיו כבר מאוחר מדי. לא שווה למכור את הבתולין שלך תמורת טלפון טיפשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully