וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן JVP של אראל מרגלית השיקה את Play - המיזם שיאתגר את תעשיית ההיי-טק

19.10.2017 / 13:56

המודל הייחודי של המיזם מציע ליזם, ללקוחות, לשותפים ולמשקיעים להיפגש במקום אחד, במטרה לבנות חברה גלובלית פורצת דרך. הפרויקטים שיתקבלו יזכו בליווי צמוד ועזרה לאורך כל הדרך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבעת אמון במודל שיאתגר את תעשיית ההיי-טק כולה". אראל מרגלית, יו"ר JVP./מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-400 אנשי היי-טק הגיעו לאירוע ההכרזה של JVP play - מיזם חדש של קרן ההון סיכון JVP שייסד חבר הכנסת לשעבר, אראל מרגלית. JVP Paly הוקמה בשיתוף פעולה עם ענקית הקמעונאות הבריטית TESCO Labs (הפועלת לראשונה בישראל), ענק השירותים הפיננסים Barclays, באמצעות זרוע החדשנות Rise, מיקרוסופט אקסלרטור וחברת הייעוץ דלוייט ישראל.

JVP play הוא מיזם ראשון מסוגו המייצר שותפות אסטרטגית בין חברות ענק, משקיעים, ומיזמים טכנולוגיים. "החלטת טסקו להיכנס בפעם הראשונה לתחום החדשנות בישראל, דרך המיזם, היא הבעת אמון במודל שיאתגר את תעשיית ההיי-טק כולה", אמר אראל מרגלית, יו"ר JVP.

במודל החדש יוכלו יזמים וסטארט-אפים, הפועלים בתחומים מוגדרים, להשיג גישה ישירה לשחקנים השונים הנדרשים לבניית חברה: לקוחות, שותפים ומשקיעים; למקד את החברה ולקבל חיזוק משמעותי בשלבים הראשונים, באמצעות מודל מבוסס ביקוש (Demand driven) תוך קיצור משמעותי של טווחים בין השחקנים השונים והגדרה ברורה של הצורך, הפתרון והתאמתו לשוק הגלובלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיזם ראשון מסוגו המייצר שותפות אסטרטגית מהיום הראשון./מערכת וואלה!, צילום מסך

JVP Play תתמקד בטכנולוגיות AI ו- Deep learning, עבור שני שווקים עיקריים - הקמעונאות והפיננסים, במטרה לאתר ולהצמיח פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך שיתנו מענה לאתגרים ולבעיות הדוחקות ביותר עמם מתמודדות תעשיות אלו. השותפים האסטרטגיים יהיו מעורבים בכל שלבי התהליך, החל משלב מיון וגיוס החברות, דרך העבודה על פיתוח המוצר והתאמתו לצרכי השוק הגלובליים, בחינת המוצר בסביבת אמת, וגם אפשרות להשקיע בחברה בתום התהליך.

בתאריכים 18 באוקטובר עד 21 בדצמבר, מיזמים יוכלו להגיש בקשות להצטרף ל-JVP Play. סינון ומיון המיזמים יתבסס על צד הביקוש (Demand driven), אותו יגדירו השותפים האסטרטגיים בשיתוף קרן JVP. הקו המנחה, בתהליך מיון המיזמים, יהיה הערך של הפתרון המוצע, היכולת לאמת ערך זה בזמן סביר והחשיבות של הצורך אותו מבקש הסטרט-אפ לפתור.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כ- 400 אנשי תעשיית ההיי-טק הגיעו לאירוע ההכרזה./מערכת וואלה!, צילום מסך

"הניסיון מלמד שלפחות מחצית מהסטארט-אפים נדרשים בשנה הראשונה לשנות משמעותית את המוצר ואת הצעת הערך שלהם לשוק", אמר יואב צרויה, שותף ב-JVP. "בתהליך הזה הן מאבדות זמן יקר, משאבים יקרים, ומקטינות בצורה משמעותית את סיכוייהן להיות חברות מובילת שוק ולמקסם את פוטנציאל השוק. JVP Play באה לענות בדיוק על אתגר זה ולאפשר לסטרטאפים וליזמים לייצר ערך משמעותי תוך טיפול ממוקד בבעיה, בפתרון ובגישה לשוק בצורה מדויקת ומוכחת תוך עבודה ישירה עם החברות הבינלאומיות והמשקיעים".

מרגע הצטרפות המיזמים ל-Play, יוצמד להם צוות חונכים מטעם השותפים האסטרטגיים שיעזור להם להגדיר את חזון החברה, את השוק הפוטנציאלי, את המסרים השיווקיים, ואף יעבוד איתם על יישום הטכנולוגיה על בסיס נתוני אמת, כדי לציידם בהוכחת ערך (Proof of Value) בשלב מוקדם בבניית המיזם - מהלך שעשוי להגביר בצורה דרמטית את סיכויי ההצלחה של המיזם והפיכתו לחברה קיימת, פורצת דרך המותאמת לצרכי השוק. כמו כן, במהלך התקופה ייהנו המיזמים הנבחרים מליווי צמוד של JVP, ומגישה ישירה לשותפים הנוספים ב-Play .

[כדי להירשם למיזם הקליקו כאן]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully