וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי רדמי נוט 5A הושק הבוקר בישראל; המחיר - 749 שקלים

22.10.2017 / 10:03

לקטגוריית הזולים נוסף מכשיר עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית HD, סנאפדרגון 425 של קוולקום עם 2 גיגה זיכרון RAM ושטח אחסון של 16 גיגה. החידוש: אפשר להשתמש בשני כרטיסי SIM במקביל לכרטיס הרחבת זיכרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב סטנדרטי, מתאים כסמארטפון ראשון./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, השיקה הבוקר סמארטפון זול חדש שגולת הכותרת שלו היא האפשרות להשתמש לראשונה במכשירי החברה בשני כרטיסי SIM יחד עם כרטיס להרחבת זיכרון אחסון ולא מאלץ את המשתמשים לבחור בין סים נוסף לכרטיס זיכרון. "חברת המילטון שמה לה למטרה להרחיב את ליין הסמארטפונים של שיאומי בישראל ולהציג מכשירים בכל טווחי המחירים", אמר אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בהמילטון.

לשיאומי Redmi Note 5A מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית HD ובלבו פועם מעבד סנאפדרגון 425 של קוולקום עם 2 גיגה זיכרון RAM ושטח אחסון של 16 גיגה. מערכת ההפעלה שלו מבוססת על אנדרואיד 7 עליה מולבש הממשק הייעודי של שיאומי MIUI 9.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר זול עם מפרט זול./מערכת וואלה!, צילום מסך

המכשיר מעוצב בצורה סטנדרטית ובגבו מצלמת 13 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי מהיר ומפתח צמצם f/2.2, פלאש LED ויכולות צילום וידאו ברזולוציית Full HD. למצלמה הקדמית חיישן 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. את כל זה מפעילה סוללת 3,080 מיליאמפר-שעה, שאמורה לספק יום עבודה שלם לפחות.

מחירו של המכשיר 749 שקלים והוא זמין לרכישה ברשתות KSP , אייבורי , א.ל.מ. דיוטי פרי, אייסייל ובחנויות נבחרות עם אחריות של המילטון למשך שנתיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully