וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפייק ניוז הכי מוזר עכשיו בפייסבוק: "בר רפאלי מעולם לא הייתה בהריון"

25.10.2017 / 11:32

האם הסופר מודל הישראלית היא "יצור בפומט אנדרוגיני מהונדס מלידה כמו שאר הטרנסג'נדרים הסלבס, שהאילומינטי הצמיחו בעיקר בהוליווד ובתעשיית המוזיקה"? הרבה זמן לא צחקנו ככה

עמוד הפייסבוק הקונספירטיבי "מחריבים את בג"ץ המתיוון" אינו מוכר לרבים (כ-2,500 עוקבים) והוא נוהג לפרסם פוסטים ארוכים החושפים לכאורה את מה שקורה באמת מאחורי הקלעים בישראל - בליל של פוליטיקאים ומפורסמים הקשורים כביכול אחד לשני ולארגונים חשאיים כמו האילומינטי מככבים בו וזוכים לרוב לכמות מועטה של לייקים.

עם זאת, הפוסט שפורסם אתמול, ועוסק בבר רפאלי, הצליח לצאת מבולות הנישה ולצבור פופולריות יחסית. שיתפו אותו עשרות גולשים והגיבו אליו יותר מאלף ישראלים, אבל בעיקר הוא מספק הצצה לאזורים היותר מופרכים של האינטרנט הישראלי. האמת, הרבה זמן לא צחקנו ככה.

הפוסט העוסק ברפאלי מציג תמונות שלה מחופשה בברצלונה, ומתמקד בבטן ההריונית, בטענה כי הדוגמנית לובשת אקססורי מיוחד הגורם לה להיראות בהריון. ההסבר של כותב הפוסט הוא שהיא לא מעוניינת בחוויית הלידה אבל הוא לא חוסך גם בהסברים על כך שהיא "יצור בפומט אנדרוגיני מהונדס מלידה כמו שאר הטרנסג'נדרים הסלבס, שהאילומינטי הצמיחו בעיקר בהוליווד ובתעשיית המוזיקה".

"לאחרונה יותר ויותר סלבס מחו"ל, שברובם טרנסג'נדרים נחבאים כמו קים קרדישיאן, מודים שהם משתמשים בשרותי פונדקאות לצורך הבאת ילדים", נכתב. "זהו התקן הבטן ההריונית מסיליקון המזוייפת שרפאלי לובשת על עצמה מתחת לשמלה. יש חברה מפורסמת בשם moonbump שמוכרת אותם באינטרנט לכל דורש, בטן מסיליקון מותאמת לכל חודש".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

בר רפאלי, עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי והבטן./צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully