וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינו קופסאות ריקות מאמזון - וקיבלו אותן בדואר מלאות בגראס

26.10.2017 / 8:35

"אנו לקוחות קבועים של אמזון ורק לאחר כחודש של התכתבויות במייל קיבלנו שובר פיצוי בסך 150 דולרים", אמרו בני הזוג שדיווחו מיד למשטרה ולאמזון על הטעות בהזמנה. מה אתם הייתם עושים?

קנאביס. תצפית TPS
בני הזוג חששו מסוחר סמים שיבוא לבקש את הסחורה שלו בחזרה. הוא לא הגיע./תצפית TPS

לרכישה באינטרנט יש יתרונות רבים: היא מהירה, מידית, נוחה ובמקרים רבים גם מציעה מחירים טובים יותר; מצד שני, חיסרון גדול של השיטה הוא טעויות הנעשות בהזמנות על ידי עובדי המחסן. למזלם של זוג אמריקנים שהזמינו קופסאות אחסון ריקות מאמזון, טעות האנוש הובילה לתקלה מופלאה.

הזוג, מאורלנדו שבפלורידה, הופתע לגלות שקופסאות האחסון, שהגיעו יחד עם שליח עד לפתח ביתם, אינן ריקות ומכילות 30 קילוגרמים של קנביס. "מיד כשקיבלנו את הקופסאות הריקות הרגשנו שמשהו לא כשורה, הן היו יותר כבדות מהרגיל", סיפרו בני הזוג לתקשורת המקומית. לדבריהם, הגראס היה ארוז ואטום בשקיות פלסטיק שחורות.

לאחר שדיווחו על כך, בני הזוג נאלצו לעבור מסכת ייסורים מול אמזון שהתנערה מהעניין. "אנו לקוחות קבועים של אמזון ורק לאחר כחודש של התכתבויות במייל קיבלנו שובר פיצוי בסך 150 דולרים", הם סיפרו.

לדברי הזוג, ההזמנה התמימה סיכנה אותם מאחר והם עלולים היו להפוך למטרה עבור סוחר סמים, שהיה אמור לקבל את הקופסאות. "חששנו בכל רגע שסוחר הסמים ידפוק על דלתנו", הם הוסיפו. אם רק היה משהו שהיה יכול להרגיע אותם קצת.

לפי הדיווח המשטרה ואמזון עדיין חוקרות את המקרה: "אנו עובדים יחד עם המשטרה המקומית על מנת להביא לסיומה של הפרשה", סיפר נציג מטעם אמזון לכלי התקשורת המקומית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully