וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינדר הגיעה סוף-סוף למחשב; זמינה גם בישראל

26.10.2017 / 7:46

הניסוי שהחל בחודש מרץ בכמה מדינות הסתיים וכעת השירות זמין במחשב בכל העולם. מאחר ומסך המחשב גדול יותר ממסך הסמארטפון, גרסת הדפדפן מאפשרת גם לנהל שיחת צ'אט בזמן הצפייה בפרופיל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוזמנים להשתמש בשירות גם במחשב./מערכת וואלה!, צילום מסך

עולם הדייטינג המקוון זוכה לפופולריות רבה כבר שנים רבות אבל השחקנית העיקרית ששינתה את חוקי המשחק הייתה טינדר, שהציעה למשתמשים ממשק נוח ומהיר לברור בני או בנות זוג פוטנציאליים. הקלות בה ניתן לעשות סוויפ ימינה או שמאלה ולמצוא דייט מצא חן בעיני רבים אך עד כה השירות היה זמין רק למשתמשי מובייל.

בחודש מרץ השנה השיקה טינדר את השירות גם למחשבים, בכמה מדינות נבחרות במסגרת ניסוי וכעת השירות זמין במחשב גם בישראל. משתמשים יכולים להתחבר לאתר tinder.com באמצעות חשבון הפייסבוק האישי או באמצעות מספר הטלפון הנייד המקושר לחשבון הטינדר שלהם ולהמשיך לחפש בני זוג.

טינדר הושקה בשנת 2012 והחלה לצבור תאוצה בקולג'ים בארה"ב. השירות זמין בשלושים שפות ולדברי החברה יש בה 10 מיליון מאצ'ים ביום. השימוש דומה מאוד לאפליקציה אך מאחר ומסך המחשב גדול יותר ממסך הסמארטפון, גרסת הדפדפן מאפשרת גם לנהל שיחת צ'אט בזמן הצפייה בפרופיל.

בטינדר הסבירו כי הסיבה להשקת גרסת הדסקטופ החדשה היא כדי להגביר את אחוזי החדירה של השירות במדינות בהן מכשירי סמארטפון מתקדמים אינם פופולריים, או שתשתיות הסלולר אינן מהירות ויציבות מספיק לחיבור אמין. "האתר מאפשר לאנשים להשתמש בטינדר מבלי שיהיו חייבים להוריד אפליקציה כבדה למכשירם".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכים הבאים לממש החדש במחשב./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully