וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: ווטסאפ הוסיפה אפשרות למחוק הודעה שכבר נשלחה

27.10.2017 / 15:41

אחרי תקופה ארוכה של המתנה, הגרסה האחרונה של אפליקציית המסרים הפופולרית שודרגה בפיצ'ר החשוב ביותר שהיה חסר - מחיקת הודעה שכבר נשלחה והגיעה ליעד. אבל יש קאצ'

ווטסאפ. ShutterStock
חלון הזמן להתחרט עומד על שבע דקות. ווטסאפ/ShutterStock

יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם מצפים ליום שווטסאפ תאפשר למחוק הודעות שכבר נשלחו והגיעו ליעד, וכעת זה הפך סוף סוף למציאות. בגרסה האחרונה של אפליקציית המסרים הפופולרית, נוספה אפשרות בשם "מחק אצל כולם" (Delete for Everyone).

בשנה האחרונה עבדו בווטסאפ על הפיצ'ר הזה, שהתחבא בקוד של האפליקציה, וכעת הוא זמין למשתמשי אייפון, אנדרואיד וגם ווינדוס פון. כדי למחוק הודעה צריך שלכל הצדדים תהיה הגרסה המעודכנת של האפליקציה, כך שכנראה נצטרך להמתין קצת עד שנדע בוודאות שכולם מעודכנים והודעות נמחקות.

עדכון הגרסה של ווטסאפ אמור להגיע לכולם בזמן הקרוב, אז שווה לשים לב מה חדש בחנות האפליקציות. הפיצ'ר החדש מאפשר למחוק גם הודעות טקסט פרטיות וגם בקבוצות; במקום ההודעה שנמחקה, יהיה כתוב "הודעה זו נמחקה" (This message was deleted).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וצריך שהפיצ'ר הזה יופעל אצל כולם./מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי לבצע מחיקה של הודעה, ברגע שהעדכון יגיע אליכם, תצטרכו לסמן אותה בלחיצה ארוכה, לאחר מכן ללחוץ על אייקון פח הזבל ואז לבחור ב-Delete for Everyone; ניתן לסמן כמה הודעות למחיקה במכה אחת.

אבל יש קאצ' - לפי עמוד השאלות והתשובות בבלוג של ווטסאפ, ניתן למחוק הודעה עד שבע דקות אחרי שנשלחה - אחרי פרק הזמן הזה, כבר לא תוכלו להתחרט. הקאצ' הנוסף הוא שכמו כל פיצ'ר, ניתן לבטל את האפשרות הזו; המשמעות היא (כמו עם אישורי קריאה) שמי שמבטל לא יוכל להחזיר הודעות אבל יוכל לקרוא הודעות שנמחקו לכאורה. והקאצ' השלישי - ווטסאפ מזהירה שהודעות עלולות לא להימחק כמו שצריך ואין שום חיווי האם המחיקה עברה בהצלחה או לא.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפשרות החדשה מגיעה באיטיות למשתמשים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully