וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

STING TV - הטלוויזיה המוזלת החדשה של יס; החל מ-29 שקלים לחודש

30.10.2017 / 10:38

בניגוד למתחרות, יס מציעה בשירות הסטרימינג החדש שלה חבילות שונות בהתאם להרגלי הצפייה של הלקוחות. החבילה המשפחתית, עם מרבית התכנים, עולה 99 שקלים לחודש

ילדה צופה בתכנית טלוויזיה. ShutterStock
חבילת ילדים ב-39 שקלים לחודש./ShutterStock

יס, ספקית הטלוויזיה בלווין, הצטרפה היום למרוץ הטלוויזיה באינטרנט ותתחרה בשירותי הסטרימינג של סלקום TV ופרטנר TV. לשירות החדש קוראים סטינג TV והוא מנסה להציע ללקוחות טלוויזיה מותאמת אישית במחירים משתנים.

בניגוד למתחרים, המציעים חבילות קבועות, כל לקוח של סטינג TV מוזמן להחליט כמה הוא רוצה לשלם, ועל מה לשלם. מודל הצריכה של יס כולל, למשל, את חבילת הילדים ב-39 שקלים, החבילה המשפחתית ב-99 שקלים או חבילת הסרטים ב-39 שקלים. כל מי שיירשם יקבל את החודש הראשון בחינם.

החבילות השונות
חבילה משפחתית - 99 שקלים: כל ערוצי הסדרות, הסרטים והילדים, הערוצים הישראליים (קשת, רשת, עשר, 20, 24) וכל ההיצע של קטלוג ה-VOD.

חבילת הילדים - 39 שקלים: הופ, Zoom, גו'ניור, ניק גו'ניור, ניקלודיאון, teennick, כוכבי הילדים, בייבי, yesKidz,yesWIZ,yes5, הערוצים הישראליים (קשת, רשת, עשר, 20, 24) וקטלוג VOD עשיר.

חבילת הסרטים - 39 שקלים: יס 1, יס 2, יס 3, יס 4, יס 5 ויס דוקו, הערוצים הישראליים (קשת, רשת, עשר, 20, 24) ויותר מאלף סרטים בקטלוג ה-VOD.

חבילת הסדרות - 39 שקלים: יס אקשן, יס קומדי, יס דרמה, יס דוקו, הערוצים הישראליים (קשת, רשת, עשר, 20, 24) ויותר מ-500 סדרות ועונות בקטלוג ה-VOD.

חבילת הספורט - 67 שקלים: ספורט 1, ספורט 1 HD, ספורט 2 HD, ספורט 3 HD, ספורט 4 HD והערוצים הישראליים (קשת, רשת, עשר, 20, 24).

חבילת מדע וטבע - 29 שקלים: דיסקברי, נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד, נשיונל ג'יאוגרפיק, אנימל פלאנט, דיסקברי סיינס, הערוצים הישראליים (קשת, רשת, עשר, 20, 24) וכל תכני המדע והטבע ב-VOD.

סטינג TV יס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הממיר החדש - מתחבר בכמה רגעים ללא צורך בהזמנת טכנאי./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הסטרימר של החברה תומך ב-4K, מבוסס אנדרואיד TV ויאפשר להמשיך את הצפייה בהקלטות דרך הסמארטפון. הסטרימר נמכר ב-20 שקלים לחודש במשך שנתיים אבל ניתן לקבל זיכוי על הסטרימר הראשון אם נרשמים לשירות. אם תתנתקו אחרי כחצי שנה, עדיין תצטרכו להמשיך לשלם על מזרים המדיה הממותג.

ההתקנה מתבצעת ללא טכנאי בצורה פשוטה, על ידי חיבור הכבל HDMI וחיבור לחשמל. אתר האינטרנט שהוקם מציע סרטוני הדרכה וצ'אט עם נציג.

בשונה משירות הטלוויזיה בלוויין, השירות של סטינג יהיה דיגיטלי כולו - כלומר, תהליך החיבור לשירות וגם ההתנתקות יבוצעו ישירות באתר או עם נציג בצ'אט בלבד.

השירות יאפשר חזרה לתכנים שכבר שודרו לפני שבוע-שבועיים אבל רק באפליקציה בסמארטפון ולא בטלוויזיה. בנוסף, מבהירים בחברה, שהסטרימר פתוח כך שניתן להתקין עליו איזו אפליקציה שרוצים כולל יוטיוב ונטפליקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט החדש של יס לצד הסטרימר./מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי החברה, בשירות מוצעים 10 ערוצי ילדים, יותר מ-500 סדרות ועונות וספריית סרטים עם אלף סרטים. עורכי התוכן של סטינג יורידו 20 סרטים חדשים מדי יום מהקטלוג ויחליפו אותם ב-20 חדשים, בהתאם לביקוש כדי לשמור על רלוונטיות עבור הצופים.

מה מציעות המתחרות? פרטנר TV מציעה כיום שירות בסיסי תמורת 69 שקלים בחודש, ואפשרות להוסיף את נטפליקס בעלות של 29.90 שקלים לחודש לאיכות בסיסית ו-39.90 שקלים לחודש לאיכות HD. סלקום TV, שהגיעה לאחרונה ל-150 אלף לקוחות, מציעה את חבילת השידורים העשירה שלה תמורת 99 שקלים בחודש. המודל החדש של יס אמור לקרוץ גם לצרכני טלוויזיה קלים, שלא באמת צריכים מגוון גדול של ערוצים, וגם לצרכני טלוויזיה ממוצעים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סטינג TV יס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אלף סרטים בספריית ה-VOD./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך ייראה הממשק החדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully