וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 הסמארטפונים עם המצלמות הכי טובות בעולם

1.11.2017 / 8:45

האתר של מעבדת DxOmark נחשב לסמכות המוכרת ביותר בעולם לצילום בסמארטפון. מכשירי הדגל שהושקו בחודשיים האחרונים נכנסו ישר לראש הטבלה המעודכנת; שניים מהם אפילו זכו לציון 100 בצילום סטילס

סמארטפון. ShutterStock
מכשירי הדגל של החודשים האחרונים זינקו ישר לראש הטבלה./ShutterStock

אחרי חודשיים של השקות סמארטפונים ברחבי העולם, עדכנה מעבדת DxOmark, הסמכות המוכרת ביותר לתחום הצילום בסמארטפון, את דירוג המצלמות באתר שלה והכתירה מכשירים מובילים חדשים. DxOMark מעבירים את כל מכשירי הדגל מבחני ביצועים הכוללים בדיקה של העדשה, חיישן הצילום, שליטה על המצלמה ועיבוד התמונה.

הבדיקה מנתחת את התמונות שהסמארטפון מפיק בפורמט JPG וגם צילום סרטוני וידאו. הקריטריונים שנבחנים הם חשיפה וניגודיות כולל טווח דינמי, יכולת החשיפה החוזרת וניגודיות, צבע לרבות רוויה וגוון, איזן הלבן, טקסטורה ורעש, מיקוד אוטומטי לרבות מהירות המיקוד, עיוות של התמונה, סטיות כרומטיות, הבהקה, צילום באמצעות פלאש, צילום על ידי זום, אפקט בוקה ועוד.

בראש הרשימה כיום נמצא Pixel 2 של גוגל, שהושק באוקטובר. ההובלה בתחום הצילום לא חדשה למכשירי הפיקסל וגם הדור הקודם כיכב בראש הרשימה, עד שהושקו מכשירים חדשים שהדיחו אותו. במבחן צילום הסטילס הוא קיבל ציון של 99 נקודות. על המצלמה שלו נכתב כי היא מציעה פוקוס מצוין, טווח דינמי רחב בכלל מצבי הצילום, איזון לבן מצוין בכל המצבים, שמירה על הפרטים בתמונה, צילום מצוין עם נורית הפלאש, עיבוד צילום הפורטרט נעים לעין, גם כשהרקע מטושטש במצב הבוקה. צילום הווידאו של ה-Pixel 2 קיבל ציון של 96 נקודות בזכות מייצב מצוין, מיקוד מהיר ומדויק עם מעקב מצוין אחרי אובייקטים, שמירה על הפרטים בכל תנאי הצילום, הפחתת רעש טובה ואיזון לבן טוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרשים גם בווידאו וגם בסטילס. גוגל פיקסל 2./מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני נמצא מכשיר נוסף שהושק באוקטובר - וואווי mate 10 פרו שהתברג ישר למקום השני ברשימה עם ציון של 97 נקודות. מייט 10 פרו הוא הסמארטפון השני (חוץ מגלקסי נוט 8) שקיבל 100 נקודות בצילום סטילס. המצלמה שלו מקפידה לשמור על פרטים גם בתנאי תאורה חשוכים. החשיפה הייתה טובה עם טווח דינמי רחב, המיקוד האוטומטי מהיר, שמירה מצוינת של פרטים גם בצילום עם זום אופטי כפול שניים ואפקט הבוקה כולל בידוד טוב של האובייקט. בצילום וידאו מייט 10 פרו קיבל ציון 91 בזכות מיקוד מהיר ומדויק עם מעקב טוב, צבעים נעימים ואיזון לבן מדויק בכל תנאי התאורה; החשיפה טובה ורמת הרעשים בתמונה נמוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
וואווי מייט 10 פרו. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
שומר על הפרטים בצילום גם בתנאי תאורה חשוכים. וואווי מייט 10 פרו./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

במקום השלישי ברשימה של DxOmark, עם 94 נקודות, נמצא אייפון 8 פלוס שהושק בספטמבר. בצילום הסטילס קיבל האייפון 96 נקודות בזכות ביצועי ה-HDR הטובים ביותר ש-DxOMark בדקו אי-פעם. בצילום הווידאו הוא קיבל 89 נקודות כי יש לו את החשיפה הטובה ביותר מבין כל המוצרים של אפל, אבל הוא עדיין לא מוביל בקטגוריה.

אייפון 8 פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ביצועי ה-HDR הטובים ביותר. אייפון 8 פלוס./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

רביעי ברשימה, עוד מכשיר שנחשף לאחרונה - סמסונג גלקסי נוט 8. זה הסמארטפון הראשון של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית עם שני חיישני צילום והראשון שזכה לציון 100 בצילום סטילס. בין היתר, נמצא במבחן כי הביצועים של הזום עד פי 4 הם מצוינים ובצילום הווידאו הוא קיבל ציון מאכזב של 84 נקודות בלבד.

סמסונג גלקסי נוט 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המכשיר הראשון שקיבל ציון 100 בצילום סטילס./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אייפון 8 נמצא במקום החמישי עם ציון של 92 נקודות. המכשיר קיבל ציון 93 בצילום סטילס, בדומה לאייפון 8 פלוס, גם לאייפון 8 יש את ביצועי מצב ה-HDR הטובים ביותר. בצילום וידאו קיבל אייפון 8 ציון של 90 נקודות בזכות ייצוב טוב מאוד וחשיפה טובה.

בהמשך הרשימה, במקום השישי גוגל פיקסל, HTC U11, אייפון 7 פלוס, אייפון 7, סוני אקספריה XZ פרימיום, סמסונג גלקסי S6 אדג' ובמקום ה-12 אייפון 6 של אפל.

הסמארטפונים עם המצלמות הכי טובות בעולם לפי DxOmark. וואלה! TECH, מערכת וואלה! NEWS
הסמארטפונים עם המצלמות הכי טובות בעולם לפי DxOmark/מערכת וואלה! NEWS, וואלה! TECH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully