וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iOS 11.1 זמינה להורדה לאייפון עם אימוג'ים חדשים ועוד שיפורים

1.11.2017 / 10:38

עדכון חדש למערכת ההפעלה של אפל זמין למשתמשי אייפון, אייפד, ואייפוד טאצ' מהלילה. העדכון כולל 70 אימוג'ים חדשים, עדכון אבטחה חשוב ובנוסף ניתן כעת שוב לעבור במהירות בין אפליקציות בעזרת 3D Touch

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימוג'ים חדשים, זמינים כעת למשתמשי אייפון ואייפד./מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הלילה שחררה אפל את גרסת iOS 11.1 לאייפונים, אייפדים ואייפוד טאצ'. הגרסה העדכנית מוסיפה מאות אימוג'ים חדשים, עליהם כבר דיווחנו בעבר, לרבות הבעות חדשות, ערפדים זומבים, אישה שמניקה, דינוזאורים ועוד. משתמשי אייפון 6S ומעלה ישימו לב גם שהם יכולים שוב לעבור במהירות בין אפליקציות בעזרת 3D Touch.

פיצ'ר המעבר המהיר בין האפליקציות נעלם בגרסת iOS 11.0 וכעת הוא הוחזר אחרי תלונות רבות של משתמשים. המחווה מתבצעת על ידי החזקה של הקצה השמאלי, הפעלת לחץ ואז גלילה של האצבע ימינה. עוד הוסיפה אפל אנימציה של גלילה חלקה יותר ותיקוני באגים ושיפורי ביצועים.

אפל הציגה לראשונה את האימוג'ים החדשים במהלך הקיץ ואחר כך הוסיפה אותם לגרסאות הבטא. כעת מי שיעדכן ל-iOS 11.1 יהנה מ-70 האימוג'ים החדשים; אבל לפני שאתם ממהרים להשתמש בהם, שימו לב שמשתמשי אנדרואיד או משתמשי אייפון שלא עדכנו גרסה יראו מלבנים ריקים במקום האימוג'י, שאינם נתמכים עדיין אצל כולם.

שדרוג נוסף בגרסה האחרונה בוצע באפשרות הנגישות (נגיעה כפולה במקש הבית). תשמחו לגלות שהאפשרות שופרה משמעותית וכעת תומכת בעוד אפליקציות. בנוסף אפל הוסיפה הנפשה חלקה יותר כשלוחצים על שורת הקליטה כדי לגלול למעלה בחזרה.

בנוסף כוללת הגרסה החדשה גם תיקון לפרצת KRACK שהתגלתה החודש, ומאפשרת לכל האקר להשתלט על הראוטר ודרכו על כל המכשירים המחוברים לרשת ה-WiFi.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מ-70 אימוג'ים חדשים, כולל ערפד, פיה ועוד יצורים קסומים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully