וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סדנת איפור לפעוטות" - גם אתם נפלתם בפח בפייסבוק?

1.11.2017 / 12:24

"למה רק בנות? זאת ממש הפליה!!!", כתבה גולשת בתגובה לעמוד המזויף שהזמין הורים לפעוטות להגיע ללמוד איך לאפר אותם. לדברי יוצר העמוד: "המטרה העיקרית הייתה להטריל כי להטריל זה כיף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה המזויפת שהצליחה לרמות גולשים ישראלים רבים./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הדברים הכי ויראליים בפייסבוק הישראלי מאתמול הוא עמוד המזמין את הגולשים להירשם לסדנת איפור לפעוטות בהוד השרון. העמוד זכה לפופולריות מגולשים שהזדעזעו והאמינו כי מדובר בסדנה אמיתית וגם מגולשים שהבינו כי מדובר בעמוד מזויף. חדי העין שמו לב שאין שום מספר טלפון או מייל להרשמה, מה שאמור היה להדליק את הנורה האדומה הראשונה.

בפירוט הסדנה נכתב: "אימהות יקרות! אנחנו מזמינות אתכן להצטרף אלינו לערב שכולו הורות וביוטי. בואו לחוות איתנו שלוש שעות של חיבור בין הורה לילדו תוך כדי לימוד והתנסות בכל אבני היסוד של עולם האיפור. יש להגיע עם ילדתכם (בין גילאי 1-3 בלבד) וכל השאר עלינו. מחיר השתתפות למבוגר וילד - 350 ש"ח, 280 ש"ח לחברי הסתדרות המורים".

העמוד שותף מאות פעמים ובין התגובות הרבות היו גולשים שהביעו מחאה: "למה רק בנות? זאת ממש הפליה!!!", כתבה גולשת אחת, אחרת שאלה: "אתם אמיתיים? אם כן,זו בדיחה גרועה...הגזמתם!". חלק מהגולשים אהבו את היוזמה, אבל הביעו ביקורת על הכללים: "לא מבין בשביל מה ללמד פעוטות איפור, הם לא יזכרו כלום לפני גיל 3 גם ככה", כתב גולש אחד.

ילדים משחקים. ShutterStock
התגובות קורעות מצחוק - גם האמיתיות וגם של אלו שעלו על הזיוף/ShutterStock

מאחורי העמוד הזה עומד עומרי פיינשטיין, בן 24 מתל אביב, העובד במשרד פרסום "חוליגנס" ובזמנו הפנוי מנהל את העמודים "זהבה גלאון - עמוד המעריצים הרשמי" ו-"היפסטר מירי רגב". לדבריו, "הרעיון הגיע מכל האיוונטים המגוחכים (והאמיתיים) שמסתובבים בפייסבוק של כל מיני סדנאות הזויות. אנשים תמיד שאלו אם האירועים האלה אמיתיים אז שיעשע אותי הרעיון של אירוע מונפץ.


מה רצית להוכיח?
"המטרה העיקרית הייתה להטריל כי להטריל זה כיף", אומר פיינשטיין. "המטרה השנייה הייתה לראות כמה זמן ייקח לאנשים לכעוס ולתקשורת להתעניין. לקח ממש קצת זמן עד שהגיעו קבוצות של אימהות זועמות ופניות מכל ערוצי התקשורת לסקר את האירוע ולראיין את המארגנים.

האם שקלת להפוך את האירוע לאמיתי?
"לא, אני עצלן מדי לזה. לרגעים שקלתי להגזים ולהזמין תקשורת לסקר את האירוע שלא מתקיים אבל זה כבר הרגיש מרושע מדי אפילו בשבילי".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשה להפריד בין התגובות האמיתיות לסאטיריות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully