וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד אפל לא מתכוון לקנות אייפון X - זו הסיבה

5.11.2017 / 7:28

"אני לא רואה סיבה ממשית לרכוש את האייפון החדש", אמר סטיב ווזניאק, שהיה יד ימינו ושותפו של סטיב ג'ובס מתחילת הדרך, והוסיף: אייפון 8 דומה לאייפון 7, שדומה לאייפון 6. איו הבדל משמעותי בין הדגמים"

סטיב ווזניאק. ShutterStock
סטיב ווזניאק, ייסד את אפל יחד עם סטיב ג'ובס./ShutterStock

למעט האייפון הראשון, שנחשף לפני עשור, אייפון X נחשב בעיני רבים למכשיר המהפכני ביותר שאפל הוציאה עד כה. סורק תווי הפנים, מסך נטול שוליים, טעינה אלחוטית ועוד אפשרויות שאמנם כבר קיימות במכשירים אחרים של המתחרות, הגיעו גם לגן הסגור של אפל והחזירו את הבאזז לחברה שהחלה להיתפס כהרבה פחות חדשנית מאז שסטיב ג'ובס הלך לעולמו.

נשמעת גם ביקורת על כך שהאייפון החדש לא מחדש שום דבר באמת אבל כשהדברים מגיעים מפיו של אחד משני מייסדי אפל - אולי יש קצת סיבה לדאגה. לא מעט משתמשים מאושרים הספיקו כבר להזמין ראשונים את המכשיר במכירה המוקדמת באתר אפל, אך ביניהם לראשונה בחייו לא יהיה גם סטיב ווזניאק, שהיה יד ימינו ושותפו של סטיב ג'ובס מתחילת הדרך עד שעזב את אפל בשנת 1985.

בראיון שנערך עימו לאחרונה אמר ווזניאק כי הוא לא מתכוון לרכוש את האייפון החדש, והוא יישאר עם אייפון 8 שרכש בחודש שעבר. "אני לא רואה סיבה ממשית לרכוש את האייפון החדש", הוא אמר. "אני אשאר עם האייפון 8 שלי, שדומה לאייפון 7, שדומה לאייפון 6. אין הבדל משמעותי בין הדגמים".

לטענת ווזניאק, גם השימוש בטכנולוגיית סריקת תווי הפנים לא מביאה חידוש משמעותי והוא אף ציין כי הוא מעט סקפטי לגבי אופן השימוש בה וצופה לא מעט תקלות - בדיוק כפי שארע בהכרזה עצמה, כשההדגמה לא עבדה כמצופה והביכה את החברה. עם זאת, ווזניאק ציין שאישתו תקבל את אייפון העשור עם הרוכשים הראשונים והוא יבחן אותו מקרוב. "אם ארצה או לא אני בכל זאת יהיה קרוב אליו", סיכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אייפון X. AP
אייפון העשור - לפי הביקורות הראשונות בעולם, זיהוי הפנים באמת לא עושה עבודה טובה במיוחד./AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully