וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון שלכם מקטלג את כל התמונות השובבות שלכם, גם בלי רשות

אילן גלר

3.11.2017 / 8:51

העדכון למערכת ההפעלה iOS 11 מקטלג את הצילומים השמורים באייפון באופן אוטומטי, ולפי דיווחים רבים ברשת - הוא גם מאגד בקטגוריה אחת את כל התמונות בחזייה

אייפון חזייה. ShutterStock
תחתוני בוקסר לא, אבל חזיות כן./ShutterStock

iOS 11, מערכת ההפעלה העדכנית של אפל למכשירים ניידים, כוללת עדכון משמעותי למדי לאפליקציית התמונות המובנת במכשיר. בין השאר, מסוגלת כעת האפליקציה לקטלג את הצילומים באופן אוטומטי, תוך שימוש באלגוריתם אינטליגנציה מלאכותית. כך מזהה האפליקציה מקומות מפורסמים, חיות מחמד, תינוקות ומכוניות - כמו שקורה באפליקציית גוגל Photos של משתמשי אנדרואיד. השבוע התברר לגולשים רבים כי הרשימה מקטלגת גם תמונות שובבות לפי מילות מפתח כמו "חזיות".

משום מה, באפל החליטו לאמן את מנגנון האינטליגנציה המלאכותית לזהות את פריט הלבוש התחתון הנשי. לפי הדיווחים ברשת, המנגנון פועל באופן סביר אם כי הוא אינו מושלם, ולעתים קרובות יבחר לקטלג גם צילומים בלבוש מלא (או כאלו שבהם לא נראים אנשים כלל) תחת קטגוריית החזיות. הפרט שנראה מטריד לרוב הגולשים הוא כי מדובר במערכת המופעלת כברירת מחדל, והמשתמש לא נדרש להביע את הסכמתו ליצירת קטגוריה שעשויה להכיל תמונות בלבוש מינימלי.

חשוב לציין כי בניגוד לשירות התמונות של גוגל, קטלוג התמונות באפליקציה של אפל נעשה כולו על המכשיר עצמו, ללא העלאת המידע לרשת - אלא אם כן הגדרתם אחרת. לא מדובר, אם כן, בסכנה לפרטיות המשתמשים, אך יש מקום לתהות מדוע דווקא קטגוריה זו זכתה לקדימות באפל על פני מקומות וחפצים אחרים, שאליהם מנגנון האינטליגנציה המלאכותית עדיין לא מתייחס.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully