וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל? אייפון X מגיע מחר בבוקר לחנויות במדינות האלה

2.11.2017 / 8:17

בשישי בבוקר יגיע מכשיר הדגל המבוקש לחנויות אפל ב-54 מדינות ברחבי העולם. המלאי צפוי להיות מוגבל אבל יש כמה טיפים שעשויים להיות ההבדל בין לחזור בידיים ריקות לארץ לבין אייפון X חדש

אייפון X. AP
האם התורים הארוכים יחזרו לחנויות של אפל?/AP

ביום שישי שעבר נפתחה המכירה המוקדמת של אייפון X באתר של אפל, ותוך כמה שעות אזלו כל המכשירים. בצהרי היום כבר קיבלו המזמינים באתר הודעה שהמכשירים שהם קנו יגיעו רק בעוד 5-6 שבועות אבל זה לא אומר שאי אפשר להשיג אייפון חדש בחנויות.

יותר מחודש לאחר שהוצג לעולם לראשונה, אייפון X (אייפון עשר) מגיע סוף סוף לחנויות. השנה, לפי דיווחים רבים מרחבי העולם, קצב ייצור אייפון העשור איטי מהצפוי ובעת ההשקה הרשמית בחנויות, לא בטוח שיהיו מספיק מכשירים לעמוד בביקוש הרב. עדיין לא ברור מתי בדיוק נראה בישראל את אייפון X על מדפי החנויות אך זה צפוי לקרות בשבוע השלישי של חודש נובמבר.

המדינות הראשונות שתוכלו לקנות בהן מחר את אייפון X הן: אנדורה, אוסטרליה, אוסטריה, בחריין, בלגיה, בולגריה, קנדה, סין, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, גרינלנד, הונג קונג, הונגריה, איסלנד, הודו, אירלנד, איטליה, יפן, כווית, לטביה, ליכטנשטיין, ליטה, לוקסמבורג, מאלטה, מקסיקו, מונקו, הולנד, ניו זילנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, פורטו ריקו, קטאר, רומניה, רוסיה, סעודיה, סינגפור, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שווייץ, שבדיה, טאיוואן, איחוד האמירויות, בריטניה, ארה"ב ואיי הבתולה. אפל בעצמה ממליצה להגיע מוקדם בבוקר לחנות כדי לתפוס מקום טוב בתור.

כדי שהאייפון שתקנו יעבוד גם בישראל, הקפידו לקנות מכשיר SIM Free. מחירו של אייפון X עם 64 גיגה לאחסון הוא 999 דולרים, והדגם עם 256 גיגה לאחסון עולה 1,149 דולרים. שימו לב שאפל מנהלת את המלאי בחנויות בצורה שעלולה להחזיר אתכם בידיים ריקות.

אפל מקצה חלק מהאייפונים בחנות לאנשים שמגיעים לשלם בקופה וחלק מהמלאי זמין רק למי שהזמין אייפון באפליקציה של Apple Store ומסמנים איסוף בחנות. אם המוכר אמר לכם שנגמרו המכשירים, כנסו לאפליקציה, בחרו את האייפון שאתם רוצים, ובמסך הסיכום בחרו ב-Pickup; שם תוכלו לראות בזמן אמת האם האייפון זמין בחנות שאתם נמצאים בה.

אם אתם מוכנים להרחיק לכת, או רוצים לבדוק לפני שאתם מגיעים לחנות איפה יש אייפונים במלאי, תוכלו להיעזר באתר istocknow. האתר מציג על גבי מפה מלאי מעודכן של כל האייפונים הזמינים בחנויות. ניתן לסנן לפי דגם ונפח ולקבל תוצאה בזמן אמת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully