וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה מכירת אייפון X בעולם - תורי הענק חזרו לחנויות של אפל

שי מזרחי, פרנקפורט

3.11.2017 / 10:05

גם מי שהזמין מראש באינטרנט, ולא הגיע כמה שעות לפני פתיחת החנות לעמוד בתור, לא זכה לאסוף את המכשיר שרכש. עובדים הלכו לאורך התור וחילקו מספרים לברי המזל

היום הראשון למכירת אייפון X בפרנקפורט גרמניה. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
העובדים של אפל מברכים את הקונים ומכניסים אותם בקבוצות קטנות./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

בשנתיים האחרונות ניתן היה להרגיש צניחה רצינית בבאזז סביב תחילת מכירה של אייפון חדש, אך הבוקר הוכיחה אפל שעדיין יש לה את זה ותורי הענק חזרו לחנויות שלה. יותר מחודש לאחר שהוצג לעולם לראשונה, אייפון X (אייפון עשר) הגיע הבוקר לחנויות ב-54 מדינות מסביב לעולם. אפל עבדה קשה מאוד כדי לנסות לעמוד בביקוש הרב של אייפון העשור, אבל לא כל מי שנכנס לחנות של אפל זוכה לצאת עם מכשיר חדש.

גם מי שהזמין מראש באינטרנט, ולא הגיע כמה שעות לפני פתיחת החנות לעמוד בתור, לא זכה לאסוף את המכשיר שרכש, ויאלץ לחכות להתחדשות המלאי. עדיין לא ברור מתי בדיוק נראה בישראל את אייפון X על מדפי החנויות אך זה צפוי לקרות בשבוע השלישי של חודש נובמבר.

בחנות בפרנקפורט, בגרמניה, שם הצלחנו לתפוס מקום בתור עמדו איתנו עוד כ-300 אנשים. בראש התור עמד מוריץ בן ה-18, שהגיע כבר אתמול (יום חמישי) בשעה 8:00 בבוקר.
כמו בכל פתיחת חנות ליום של אייפון חדש, עובדי אפל ספרו לאחור והמעריצים בתור סייעו להם בקול רם. הלקוחות מובלים פנימה באיטיות, בקבוצות של עשרה אנשים בכל פעם. לאפל חשוב להעניק חווית רכישה נעימה שאינה כוללת התנפלות על מוצרים, דחיפות וצעקות; הם יודעים שמי שעומד בקור כמה שעות, ימתין עוד קצת ברגע שהדלתות נפתחות.

הראשון לקנות אייפון X בפרנקפורט גרמניה. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
הרוכש הראשון בחנות של אפל בפרנקפורט./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

בסן פרנסיסקו נשדדה הלילה משאית של חברת UPS עם 300 אייפונים חדשים, בשווי של כ-300,000 דולרים. לפי הדיווח, השודדים פרצו למשאית בזמן שהנהג העביר משלוח של אייפונים לחנות בקניון בעיר. שלושת השודדים, שנמלטו בוואן, לא נתפסו.

המדינות הראשונות לקבל את המכשיר באופן רשמי הן: אנדורה, אוסטרליה, אוסטריה, בחריין, בלגיה, בולגריה, קנדה, סין, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, גרינלנד, הונג קונג, הונגריה, איסלנד, הודו, אירלנד, איטליה, יפן, כווית, לטביה, ליכטנשטיין, ליטה, לוקסמבורג, מאלטה, מקסיקו, מונקו, הולנד, ניו זילנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, פורטו ריקו, קטאר, רומניה, רוסיה, סעודיה, סינגפור, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שווייץ, שבדיה, טאיוואן, איחוד האמירויות, בריטניה, ארה"ב ואיי הבתולה. אפל בעצמה ממליצה להגיע מוקדם בבוקר לחנות כדי לתפוס מקום טוב בתור.

אם אתם גם רוצים לנסות את מזלכם ולקנות אייפון X בחו"ל, שימו לב כדי שהאייפון יעבוד גם בישראל, הקפידו לבחור מכשיר SIM Free. מחירו של אייפון X עם 64 גיגה לאחסון הוא 999 דולרים, והדגם עם 256 גיגה לאחסון עולה 1,149 דולרים. אם אתם רוצים לבדוק לפני שאתם מגיעים לחנות איפה יש אייפונים במלאי, תוכלו להיעזר באתר istocknow. האתר מציג על גבי מפה מלאי מעודכן של כל האייפונים הזמינים בחנויות. ניתן לסנן לפי דגם ונפח ולקבל תוצאה בזמן אמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
היום הראשון למכירת אייפון X בפרנקפורט גרמניה. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
התצוגה מוכנה להסתערות./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי
היום הראשון למכירת אייפון X בפרנקפורט גרמניה. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
הלוגו של אפל מאיר את הממתינים בתור./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי
התור לקנות אייפון X בפרנקפורט גרמניה. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
כ-300 אנשים הצטופפו בגשם מחוץ לחנות./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully