וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אנשים כבר מפילים ושוברים את אייפון X החדש שלהם

6.11.2017 / 10:10

הצפייה בקטעים האלה אינה מומלצת למעריצי אפל בעלי לב חלש. בדגם החדש ביותר, גב המכשיר עשוי זכוכית כך שהוא אפילו רגיש יותר מבעבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הלב נשבר. אייפון X חדש הרוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו לא מבינים איזה סיפוק מקבלים מהפלת סמארטפונים חדשים על הקרקע, כדי לראות אותם מתנפצים, אבל כנראה שיש אנשים שבאמת רק רוצים לראות את העולם עולה בלהבות. בימים האחרונים עלו לרשת לא מעט סרטונים בהם נראים משתמשים מפילים בכוונה מכשירי אייפון X חדשים על הרצפה - חלקם מיד לאחר הרכישה.

אייפון X הושק בצורה רשמית ביום שישי האחרון בשווקים נבחרים ברחבי העולם. מכירו של הדגם הזול הוא אלף דולרים, ואנשים עמדו שעות בתור רק כדי לזכות בסיכוי לקנות אחד לפני שאזל המלאי. חלק הפילו בטעות את המכשיר כשניסו לצלם אותו לראשונה אבל חלק החליטו לרסק אותו בכוונה.

הצפייה בקטעים האלה אינה מומלצת למעריצי אפל בעלי לב חלש. כפי שניתן לחזות, במיוחד לאור העובדה שגב המכשיר עשוי זכוכית כדי לאפשר טעינה האלחוטית, הגב ספג את רוב הנזק למרות שגם חלקו הקדמי של המכשיר, המצופה זכוכית מקצה לקצה - נסדק בעיקר בפינותיו אולם ממשיך לתפקד.

כך או כך, אם כבר הנחתם את היד על אייפון X או כבר מתכננים לרכוש אחד כזה, אנחנו ממליצים לא לחסוך ולהצטייד בקייס ראוי וגם במגן זכוכית עבה במיוחד. אם חלילה תשברו את המסך היקר, תתכוננו להוציא בערך 300 דולרים בחו"ל על החלפת מסך, כשהמחירים בארץ צפויים להיות יותר מ-1,000 שקלים רק למסך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully