וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG V30 בישראל עוד חודש; החלה המכירה המוקדמת

7.11.2017 / 8:56

מסך איכותי, עמידות גבוהה, מערך צילום ויצירת מולטימדיה מהמתקדמים בשוק, סאונד עוצמתי, כוח עיבוד רב ועוד. פאבלט הדגל של LG מגיע בקרוב לישראל, באיחור של כמה חודשים

צלמים זמניים מורשים

LG הודיעה אתמול כי החלה המכירה מוקדמת של פאבלט הדגל האחרון של החברה, שהושק בעולם בסוף חודש אוגוסט. הרוכשים במסגרת המכירה המוקדמת יקבלו חבילת מתנות בשווי של כאלף שקלים ובאחריות מורחבת Super Warranty, הכוללת כיסוי מלא גם על שבר מסך. LG V30 ישווק רשמית בישראל בתאריך 5 בדצמבר.

הסמארטפון השלישי בסדרת ה-V מציע שדרוג בעיצוב וגם באפשרויות יצירת התוכן. מבחינת כוח העיבוד, V30 מציע שילוב מוכר ויעיל של ערכת השבב סנאפדרגון 835 של קוולקום לצד 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון פנימי בטכנולוגיית UFS המהירה. גרסה מתקדמת יותר בשם LG V30+ יגיע עם 128 גיגה לאחסון פנימי במהדורה מוגבלת. זה שילוב שאנחנו מכירים ממכשירים מתקדמים אחרים שהושקו לאחרונה ובחזית הזו לא נראה שהוא יתקשה לבצע משימות מורכבות או להריץ כל שילוב אפליקציות או שירותים מקוונים שקיימים כיום. את עיקר תשומת הלב השקיעה LG בשאר הפרטים הקטנים וברכיבים הזוכים לעתים להתעלמות.

ל-V30 מסך OLED FullVision בגודל 6 אינץ' ביחס של 18:9 כמו ה-G6. המסך וגב המכשיר מוגנים בפני שריטות ומכות בזכות ציפוי גורילה 5 מקדימה ומאחורה. בנוסף הסבירה החברה כי V30 תואם את תקנות הצבא האמריקני, לאחר שעבר את 14 הקטגוריות במבחן MIL-STD 810G, מה שהופך אותו למותאם עבור פעילות צבאית. LG V30 עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68 המחמיר ביותר, כלומר הוא אטום בפני אבק לחלוטין ויכול לשרוד במים בעומק של עד 1.5 מטרים לפרק זמן של 30 דקות. בנוסף, V30 קצר יותר ב-8 מילימטרים וצר יותר ב-3 מילימטרים מקודמו, V20, מה שמסייע לטענת החברה לשפר את האחיזה בו ולהפוך אותה לנוחה יותר.

למכשיר מערך צילום אחורי כפול: חיישן אחד של 16 מגה פיקסל עם עדשה סטנדרטית ומפתח צמצם f/1.6 והשנייה 13 מגה פיקסל עם עדשה רחבה של 120 מעלות ומפתח צמצם f/1.9. המצלמה הקדמית של 5 מגה פיקסל בזווית רחבה של 120 מעלות ומפתח צמצם f/2.2. מערך הצילום האחורי מצויד במייצב תמונה אופטי (OIS), מייצב תמונה אלקטרוני (EIS) ו- Hybrid Auto Focus המשלב גם פוקוס לייזר אוטומטי וגם Phase Detection Auto Focus.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זמין לרכישה בצבעים "שחור אורורה", "ענן כסוף", "כחול מרוקני" ו-"סגול לילך". LG V30./מערכת וואלה!, צילום מסך

LG לא התפשרה גם בסאונד העוצמתי שמושג בזכות רמקול HI-FI Quad DAC מתקדם. יכולות ההקלטה המשודרגות של V30 מציעות רסיבר המתפקד גם כמיקרופון על מנת לקלוט ספקטרום רחב יותר של סאונד, מצלצול פעמונים עדין לתופים רועמים.

ל-V30 סוללת 3,300 מיליאמפר-שעה והוא מצויד בטכנולוגיית טעינה אלחוטית וגם טעינה מהירה Quick Charge 3.0 של קוולקום. המכשיר עושה שימוש בצינורית חימום ומשטח קירור על מנת לפזר את החום ביעילות ולפי נתוני החברה, המכשיר מגיע מ-0 ל-50 אחוזי סוללה תוך כחצי שעה בלבד. המכשיר מציע ארבע אופציות אבטחה שונות: טביעת אצבע, קוד, זיהוי פנים המאפשר פתיחה מהירה בעזרת המצלמה הקדמית ללא לחיצה על אף כפתור גם כשהתצוגה כבויה; וזיהוי קולי המשלב בין קולו של המשתמש למילת מפתח שהגדיר מראש.

V30 מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט, עליה מולבש הממשק הייעודי של LG. למרות שאנדרואיד 8 אוריאו הושקה כבר לפני שבוע, ב-LG לא הספיקו לערוך את ההתאמות הנדרשות והרוכשים יצטרכו לחכות לעדכון. הוא יהיה זמין לרכישה בצבעים "שחור אורורה", "ענן כסוף", "כחול מרוקני" ו-"סגול לילך". מהתנסות הראשונית שלנו, מדובר במכשיר דק וקל הרבה יותר מקודמו, ובשונה מהמכשירים האחרים בסדרת ה-V, החברה סוף סוף לא התפשרה על איכות החומרים והוא מרגיש עוד יותר יוקרתי ממכשיר הדגל, G6.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
LG V30. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מסך איכותי, כוח עיבוד רב. LG V30./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
LG V30. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום איכותי. LG V30./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully