וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה הודחה לאחר שצולמה מתפשטת כדי לזכות באייפון החדש

8.11.2017 / 9:22

מורה לעתיד בת 19 שכחה שהיא אמורה לשמש מודל לחיקוי ונזרקה מהלימודים - אחרי שסרטון שלה מתפשטת במועדון כדי לזכות באייפון פורסם ברשת. למקרה שתהיתם- גם את האייפון היא לא קיבלה

YOUTUBE

מורה בהתלמדות סולקה מהלימודים אחרי שסרטון שלה מתפשטת כדי לזכות במכשיר אייפון פורסם ברשת. הצעירה בת ה-19 מרוסיה שכחה שבכדי להיות מורה היא חייבת להפסיק לעשות שטויות - והתפשטה במסגרת תחרות שנערכה במועדון כדי לזכות באייפון המתקדם ביותר של אפל.

המורה לעתיד צולמה כשהיא מורידה את בגדיה על רקע שאגות הקהל הנלהב. בסרטון היא נראית עומדת בתחתונים ומכסה את שדיה עם הידיים. לאחר מכן המארח מעודד אותה להוריד את שאר פרטי הלבוש ומציע לחבק אותה כדי שאף אחד בקהל לא יראה. היא מסכימה ומורידה את התחתונים כשהיא מכוסה בגופו של המנחה. הסרטון הגיע לידי ההנהלה במכללה הפדגוגית שבה היא לומדת שנקטה בפעולה חריגה והדיחה אותה ממוסד הלימודים.

מורה לעתיד התפשטה בשביל אייפון. YOUTUBE, צילום מסך
מה לא עושים בשביל אייפון? מורה לעתיד התפשטה כדי לזכות באייפון/צילום מסך, YOUTUBE

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"המורה ואני עשינו סקס בשירותי המטוס בטיול השנתי"

לכתבה המלאה

הצעירה, שזוהתה בתקשורת הרוסית רק בשם יבגניה ס. לא זכתה בסופו של דבר באייפון החדש אלא בגרסה זולה וישנה יותר שלו וגם זה נגנב מהתיק שלה עוד באותו ערב. יבגניה סיפרה מה בדיוק קרה שם: "יצאנו למועדון בעיר טרויצק (מחוז צ'ליאבינסק, רוסיה) ועשינו כיף. שתינו ואז הודיעו על התחרות הזאת. המארח התחיל עם הבנים ואז הגיע תורי".

לא ברור אם סרטוני הסטרפטיז של הבנים שותפו גם הם ברשת. יבגניה סיפרה שהיא מנסה להימנע מחשיפה בציבור מאז שהסרטון פורסם. אמא של יבגניה, אלנה, שעובדת במספר עבודות כדי לממן את הלימודים של בתה, אמרה שהיא מודאגת למצב של בתה אולם נחושה לתמוך בה למרות המעשים. היא אמרה: "היא לא בת 15. היא צריכה לחשוב עם הראש שלה על הדרך שבה היא מתנהגת. היא אדם רגוע ולפעמים היא עושה מה שאחרים אומרים לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully