וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אייפון X יגיע לישראל ב-23 בנובמבר

7.11.2017 / 15:48

הסמארטפון הנחשק יהיה זמין בישראל ביום חמישי בעוד כשבועיים. ברשת iDigital, שמיהרה לפרסם מחירים רשמיים, יעלה אייפון X עם 64 גיגה לאחסון 4,899 שקלים והדגם עם 256 גיגה לאחסון יעלה 5,599 שקלים

צלמים זמניים מורשים

ביום שישי הושק אייפון X בחנויות ב-55 מדינות ברחבי העולם, והיום אפל הודיעה כי המכשיר הנחשק, שהחזיר את התורים הארוכים לחנויות של אפל מסביב לעולם, יגיע ל-14 מדינות נוספות, בהן ישראל. 13 מדינות יקבלו את המכשיר ביום שישי ואילו ישראל תקבל אותו יום לפני, בחמישי, 23 בנובמבר.

אייפון X הוא האייפון היקר ביותר של החברה אי-פעם וגם האייפון השונה ביותר במראהו. לראשונה הוא אינו כולל את כפתור הבית האייקוני העגול, יש לו מסך בגודל 5.8 אינץ' נטול שוליים המכסה כמעט את כל חזית המכשיר, טעינה אלחוטית ושלל פיצ'רים מתקדמים נוספים כמו סריקת פנים.

ברשת iDigital, שמיהרה לפרסם מחירים רשמיים, יעלה אייפון X עם 64 גיגה לאחסון 4,899 שקלים והדגם עם 256 גיגה לאחסון יעלה 5,599 שקלים.

כמדי השקת אייפון חדש (למעט אייפון 8), תקיים הרשת לילה לבן שייערך השנה ב-22 בנובמבר (בלילה שבין רביעי לחמישי) בדיזנגוף סנטר, שם הרוכשים הראשונים יוכלו לרכוש אייפון חדש כבר בחצות.

שאר המדינות בהן אייפון X יהיה זמין הן: אלבניה, בוסניה, קמבודיה, קוסובו, מקאו, מקדוניה, מלזיה, מונטנגרו, סרביה, דרום אפריקה, דרום קוריאה, תאילנד וטורקיה.

אייפון X. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון X - מגיע לארץ בעוד כשבועיים./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

ההתרשמות שלנו

המכשיר מאוד נח לאחיזה ביד אחת, והוא מרגיש הרבה יותר קטן למרות שהמסך שלו גדול מזה של אייפון 8 פלוס. לא נתקלנו בבעיות עם זיהוי הפנים; בבדיקה ראשונית, כשהמכשיר היה מונח על שולחן נאלצנו להרים את האייפון בחלק מהמקרים כדי שיזהה אותנו אבל המכשיר נפתח בקלות ללא צורך בלחיצות. עם זאת, זו פעולה פחות נוחה בהשוואה לפתיחת האייפון עם טביעת האצבע על כפתור הבית.

איכות המסך המשופרת ניכרת בשימוש רגיל, וגם בעבודה באור יום. בגב המכשיר מערך צילום כפול: שני חיישנים של 12 מגה פיקסל, אחד עם מפתח צמצם f/1.8 ואחד עם מפתח צמצם f/2.4, זום אופטי כפול 2, מייצב תמונה ותאורת לד. המצלמה מפיקה תמונות מעולות, כצפוי, ופיצ'ר עומק השדה בצילום סלפי מספק תמונות באיכות גבוהה מאוד. הוא מסתמן בהחלט כפיצ'ר שימושי.

משמעות הפרידה מכפתור הבית היא שגם חיישן טביעות האצבע הוסר. כפתור הכיבוי יאפשר מעתה, בלחיצה ארוכה, להפעיל את סירי במקום כפתור הבית וכדי לפתוח את המכשיר אפל הציגה את טכנולוגיית Face ID החדשנית. זיהוי הפנים עושה שימוש בחיישנים חכמים המזהים את המשתמש ופותחים את המכשיר במבט מהיר בלבד.

אחד הדברים המגניבים, שאפל שילבה במכשיר, הוא פיצ'ר האנימוג'י - יצירת אימוג'י מבוסס סריקת הפנים והבעות הפנים של המשתמש. מערך החיישנים הקדמי במכשיר סורק הפנים (Face ID) גם בתאורה נמוכה ואפילו בחושך.

בכמה מילים, ההתרשמות הראשונה שלנו היא שהאייפון חזק מאוד מבחינת ביצועים, מאוד נוח לאחיזה, יש לו מצלמה נהדרת, מסך איכותי מאוד, קל ומהיר לתפעול וההבדלים ניכרים מאוד בהשוואה לדגמים הקודמים. אפל תצטרך לשפר את טכנולוגיית זיהוי הפנים, שכרגע אינה מושלמת, אבל חווית השימוש איתו מאוד נעימה וחיובית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אייפון X. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
פער גדול במחיר בין שני נפחי האחסון./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully