וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הייתם משלמים על אייפון X מזהב עם פאנל סולארי בגב?

21.11.2017 / 8:37

לדברי החברה, המכשיר עוצב בהשראת שלושה אנשים שעיצבו את התעשייה: סטיב ג'ובס, מייסד ומנכ"ל אפל, שמת לפני כשש שנים, היזם אילון מאסק והפיזיקאי ניקולה טסלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין טעינה אלחוטית - אבל יש טעינה סולארית./מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו שהוא לא מספיק יקר גם כך, חברת קוויאר הרוסית, שהביאה לעולם את הגרסה המוזהבת של גלקסי 8 ומחווה מיוחדת לנוקיה 3310 עם דיוקנים מיוחדים מצופי זהב של נשיא רוסיה ונשיא ארה"ב, משיקה עתה גרסה יוקרתית מיוחדת לאייפון X, הכוללת גב סולארי מצופה זהב ועוד כמה תוספות מיוחדות.

לדברי החברה, המכשיר עוצב בהשראת שלושה אנשים שעיצבו את התעשייה, ואולי גם את העולם כולו: סטיב ג'ובס, מייסד ומנכ"ל אפל, שמת לפני כשש שנים, היזם אילון מאסק והפיזיקאי ניקולה טסלה (שעל שמו נקראית הגרסה המוזהבת). המכשיר מצופה טיטניום עם פאנל סולארי, שמחליף את גב הזכוכית ובכך מבטל את אפשרות הטעינה האלחוטית, אבל מאפשר, לטענת החברה, טעינה באמצעות קרני השמש.

מסגרת המכשיר עשויה זהב 24 קראט, כמו גם מסגרת המצלמה, לוחית עשויה זהב טהור מעטרת את חלקו העליון של המכשיר וגם המצלמה האחורית זכתה בשדרוג מוזהב. כפי שוודאי ניתן לנחש, מחירו של האייפון בגרסה המיוחדת לא זול במיוחד; הרוכשים המעושרים ייפרדו מ-4,455 דולרים או 4,700 דולרים בהתאם לנפח האחסון - פי ארבעה ממחירו של אייפון X בגרסה הסטנדרטית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיצוב מזהב וטיטניום מקפיץ את מחיר המכשיר פי ארבעה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully