וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7,700 שקל?! אייפון X נמכר עכשיו בישראל במחירים שערורייתיים

13.11.2017 / 8:50

אל תתפתו: רבים הרימו גבה כששמעו שאייפון העשור הנחשק יעלה בישראל כ-5,000 שקלים אבל מי שלא יכול להמתין להשקה הרשמית בעוד כשבוע וחצי מתבקש לשלם כיום בארץ עד 7,650 בייבוא מקביל. המחירים שערורייתיים, והפראיירים כנראה רק מתחלפים

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: גם אנחנו חיכינו בתור לרכוש ראשונים את אייפון X)

אייפון X יגיע לישראל רשמית, לפי אפל, בתאריך 23 בנובמבר אבל יש כבר לא מעט ישראלים שהזדרזו לרכוש אחד בחו"ל. הבאזז הרב שהמכשיר הזה מייצר הפך אותו לנחשק גם עבור יבואנים פרללים, שמציעים אותו בישראל במחירים שערורייתיים. הרשת שמוכרת אותו כיום במחיר הגבוה ביותר היא אופיס דיפו, שם (לפי זאפ) תוכלו לרכוש אותו בגרסה הצנועה של 64 גיגה לאחסון תמורת 7,699 שקלים - כ-3,000 שקלים יותר מהמחיר הרשמי שכבר פורסם.

עדכון (12:21): לאחר פניית וואלה! TECH עודכן המחיר באתר של אופיס דיפו ל-6,400 שקלים ונמסר בתגובה כי "מדובר בטעות אנוש שתוקנה מידית. המחיר אינו כפי שצוין בכתבה. ומעבר לזה, באופיס דיפו באילת (אפסטור) ניתן לרכוש את האייפון X במחיר הנמוך ביותר בארץ".

חנויות סלולר נוספות המוכרות את המכשיר כבר היום במחירים גבוהים עד כדי גיחוך כוללות את Zol4U, שם תוכלו לרכוש את המכשיר עם 64 גיגה תמורת 7,650 שקלים, בקולפון תשלמו 7,400 שקלים, בחנות Gadget Mobile תשלמו 6,499 שקלים ורשימת החנויות שגובות מחיר מופרז עוד נמשכת. סך הכול, לפי זאפ, 14 רשתות וחנויות סלולר מוכרות את אייפון X במחיר גבוה הרבה יותר ממה שהוא שווה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאופיס דיפו נמסר כי מדובר בטעות אנוש./מערכת וואלה!, צילום מסך

לצורך השוואה, מחירי ההשקה ברשת מחסני חשמל שקם אלקטריק עומדים על 4,649 שקלים לנפח 64 גיגה ו-5,349 שקלים לנפח 256 גיגה. המחירים האלה עשויים להשתנות אבל לא לקפוץ באלפי שקלים. ברשת iDigital, יעלה אייפון X עם 64 גיגה לאחסון 4,899 שקלים והדגם עם 256 גיגה לאחסון יעלה 5,599 שקלים.

אייפון X הוא האייפון היקר ביותר של אפל אי-פעם וגם האייפון השונה ביותר במראהו. לראשונה הוא אינו כולל את כפתור הבית האייקוני העגול, יש לו מסך בגודל 5.8 אינץ' נטול שוליים המכסה כמעט את כל חזית המכשיר, טעינה אלחוטית ושלל פיצ'רים מתקדמים נוספים כמו סריקת פנים. הבאזז הרב סביבו החזיר את התורים הארוכים לחנויות של אפל אבל גם יצר זמני המתנה ארוכים לאחר ההזמנה. הפיתוי לרכוש מכשיר בחנות, טרם ההשקה הרשמית, עשוי להיות גדול אבל ממש לא משתלם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

עוד באותו נושא

כל התקלות של אייפון X

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היבואנים הפרללים מיישרים קו על מחיר גבוה בצורה מרתיחה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אייפון X. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
מכשיר שווה, אבל לא שווה 7,700 שקלים./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully