וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכנתם את האייפון ל-iOS 11? לא כדאי לכם לסגור את ווטסאפ

13.11.2017 / 9:25

חלק ממשתמשי האייפון לא מקבלים הודעות דחיפה וכלל לא מודעים לכך שקיבלו הודעה בווטסאפ אחרי שהם סוגרים את האפליקציה כדי שלא תרוץ ברקע. בווטסאפ מודעים לתקלה ועובדים על תיקון

ווטסאפ. ShutterStock
באפל ממליצים לא לסגור בכלל את ווטסאפ./ShutterStock

ווטסאפ משרתת יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, ולמרות קריסות החוזרות פעם או פעמיים בחודש היא נחשבת לאמינה מאוד. עם זאת, נראה שמשתמשי אייפון נאלצים להתמודד עם תקלה נוספת בגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה iOS 11, שקשורה דווקא לשימוש באפליקציית המסרים הפופולרית.

לפי דיווחים ברשת, חלק ממשתמשי האייפון לא מקבלים הודעות דחיפה וכלל לא מודעים לכך שקיבלו הודעה בווטסאפ אחרי שהם סוגרים את האפליקציה כדי שלא תרוץ ברקע. החדשות הטובות הן שווטסאפ מודעת לבעיה ועובדת על פיתרון.

בשבוע שעבר החלו להופיע אצל משתמשי אייפון הודעת מערכת מווטסאפ, המזהירה כי סגירת האפליקציה ממחליף היישומים בהחלקת האצבע כלפי מעלה תמנע מהם לקבל הודעות. במילים אחרות, אם רציתם לחסוך בסוללה ולשחרר מעט זכרון RAM באמצעות סגירת האפליקציות, לא תקבלו הודעות חדשות אלא אם כן תיכנסו לאפליקציה בלחיצה על האייקון שבמסך הבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה שקיבלו חלק ממשתמשי אפליקציית המסרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי ווטסאפ, עצם סגירת האפליקציה עצמה היא הגורמת לבעיה וצפויה להשתחרר בקרוב עדכון גרסה שיסדר את הבאג. עד שזה יקרה, ווטסאפ ממליצה שלא לסגור את האפליקציה כלל ומדי פעם כן לרענן אותה בצורה ידנית.

לדברי קרייג פדריגי, סגן נשיא באפל וראש צוות התוכנה, מערכת ניהול הזיכרון של מערכת ההפעלה iOS יודעת להתמודד טוב מאוד עם אפליקציות פתוחות. לא רק זאת, עצם סגירת האפליקציות בצורה ידנית לא רק שלא תורמת להארכת חיי הסוללה, אלא אף מבזבזת יותר, ולכן עדיף לא לסגור את ווטסאפ.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully