וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחפן GoPro Karma מגיע לישראל החודש. כמה הוא יעלה?

14.11.2017 / 8:23

הרחפן מצויד במצלמת האקסטרים HERO6 ומציע זמן טיסה של 20 דקות לכל טעינה, מגיע למהירות מרבית של 56 קמ"ש בגובה מקסימלי של 3,200 מטרים ויש לו פיצ'ר חמוד של מעקב אוטומטי אחרי מחזיק השלט

יח"צ - חד פעמי

חברת GoPro הכריזה בחודש שעבר שרחפן KARMA מגיע לישראל ובסוף החודש הוא נוחת על מדפי החנויות, בייבוא של DAA שיווק וטכנולוגיה. הקארמה יושק רשמית בתאריך 24 בנובמבר אצל המשווקים המורשים ויעלה 6,299 שקלים כולל מצלמת HERO6 Black ו-4,599 שקלים ללא המצלמה. הרחפן מגיע עם אחריות לשנתיים של DAA ספורט וטכנולוגיה.

לדברי החברה, הקארמה הוא "יותר מעוד רחפן"; בגו פרו מתארים את הרחפן שמערכת צילום משולבת הכוללת רחפן מתקדם עם שלט חכם (הכלול בערכה), מצלמת HERO6 Black - המצלמה החדשה ביותר של החברה עם זום אופטי, מייצב תמונה וצילום 4K במהירות 60 פריימים בשנייה ומייצב מקצועי KARMA Grip שמסייע להפיק צילומים רציפים וחלקים.

קארמה הוא רחפן קומפקטי מתקפל שמתאים לתיק גב הכלול בערכה; הוא מהיר, עמיד בפני רוחות והשלט החכם, שגם כלול בערכה, מצויד במסך איכותי ובקרי שליטה. מרגע ההפעלה הראשונית, השלט ינחה את המשתמש באמצעות סימולטור טיסה כיצד להטיס את הרחפן.

רחפן קארמה גו פרו. ניר הוגו,
אפשר לרכוש עם מצלמת גו פרו ואפשר גם בלי./ניר הוגו

הרחפן מצויד במצלמת האקסטרים HERO6 והוא מציע פיצ'ר חשוב בשם "עקוב אחרי וצפייה". באמצעות חיישן GPS, הרחפן עוקב אוטומטית אחרי מחזיק השלט החכם, ומשאיר את המשתמש בפריים כל הזמן. עוד מציע הקארמה צילום אוטומטי לעדכון עד עשר נקודות עצירה לצילומים מורכבים יותר ופיצ'ר "הסתכל למעלה", המסובב את הרחפן לצילום השטח העליון.

קארמה קל מאוד לשליטה. הוא מאפשר המראה ונחיתה בלחיצת כפתור, שליטה מלאה במצלמת GoPro Hero 6, מסך המגע בבקר השליטה ברזולוציית HD, הוא מציע זמן טיסה של 20 דקות לכל טעינה, מגיע למהירות מרבית של 56 קמ"ש בגובה מקסימלי של 3,200 מטרים ועד מרחק מקסימלי מהשלט של 3,000 מטרים. הוא מסוגל להתמודד עם רוח של עד 36 קמ"ש ומשקלו קילוגרם אחד בלבד.

מייצב KARMA GRIP מאפשר שליטה בכל דגמי GoPro האחרונים מ-HERO 4 עד HERO6. באמצעות המייצב ניתן להפעיל ולכבות את המצלמה, להתחיל ולהפסיק צילום ולשלוט במצב התמונה. משקל הגריפ 242 גרמים והוא מציע זמן סוללה של שעה ו-45 דקות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רחפן קארמה גו פרו. ניר הוגו,
בקר השליטה - עם מסך HD./ניר הוגו
רחפן קארמה גו פרו. ניר הוגו,
מגיע יחד עם תיק גב./ניר הוגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully