וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הויברטור החכם הקליט ושמר את קולות האורגזמות

15.11.2017 / 9:10

לקוחות זועמים על חברת צעצועי מין מהונג קונג שהקליטה "בסתר" את הסשנים המיניים שלהם וחוששים שקטעי הקול נשמרים במחשבי החברה. נציג החברה בתגובה: "מדובר בבאג קטן שיטופל בעדכון הגרסה"

Lovense

בסרטון – ככה זה עובד

חברת צעצועי המין Lovense Remote מהונג קונג נמצאת בצרות כשבפעם השנייה השנה היא מואשמת במכירת מוצרים משובשים. מוקדם יותר השנה החברה חטפה על ה"ראש"- בשל פקק אנאלי שנתקל בבעיות חיבור לבלוטות' ונמצא פרוץ. כעת החברה ננזפת בעקבות באג משמעותי בויברטור החכם שלהם.

לפי הפרסומים במדינה, מסתבר שהויברטור שמופעל בידי אפליקציה הקליט בטעות את הסשנים של המשתמשים ושמר את ההקלטות במכשירים הניידים בניגוד לרצון המשתמש. החברה הגיבה לדברים בשישי האחרון, הכירה בקיומו של הבאג אולם הודיעה שאין למשתמשים סיבה לחשוש, שכן קבצי הקול נשמרים רק בתיקיה המקומית בנייד שלהם ולא נשלחים לשרתי החברה. "אנחנו לא מאחסנים את קבצי הקול על השרתים שלנו", אמר נציג החברה בתגובה ל-The Verge, "כדי שאפשרות הקול באפליקציה תעבוד, אנחנו מחוייבים ליצור תיקייה מקומית. הקובץ אמור להימחק בכל סיום הפעלה אולם בגלל הבאג שיצא בגרסה האחרונה של האפליקציה באנדרואיד, הקובץ אינו נמחק בהצלחה".

Lush - Remote Control Bullet Vibrator Demo. Lovense, אתר רשמי
האפליקציה שומרת דברים שעדיף והיו נמחקים/אתר רשמי, Lovense

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תביעה: צעצוע המין החכם ריגל אחר המשתמשות

לכתבה המלאה

נציג החברה הוסיף ואמר שקובץ המטמון נשמר במכשיר של המשתמש עד השימוש הבא באפליקציה. שימוש נוסף מחליף את קובץ המטמון הקודם בחדש. החברה מבטיחה שהבאג יתוקן במהרה ושקובץ המטמון יימחק בסיום כל הפעלה כפי שתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully