וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגיל של אפל: מתברר שלא צריך סריקת פנים לאנימוג'י

16.11.2017 / 9:19

בלוגר מפורסם העלה סרטון בו הוא מדגים כיצד ניתן להשתמש באימוג'ים רק עם המצלמה הקדמית, מה שאומר שכל מכשיר למעשה מסוגל להריץ את הפיצ'ר, שאפל משווקת באמצעותו את סריקת הפנים שלה. סריקת הפנים פשוט הופכת את זה למדויק יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האנימוג'י עובדים גם כשמכסים את חיישן סריקת הפנים ומשאירים את המצלמה חשופה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר העשור של אפל, אייפון X מעורר הבאזז, מביא שורה ארוכה של חידושים (לפחות למשתמשי אפל), וגולת הכותרת שלו היא מערכת מתקדמת לסריקת תווי פנים באמצעות חיישנים המוטמעים בפס השחור בראש המסך. בחלק הקטן הזה יש חיישנים הסורקים את הפנים ומייצרים תעודת זהות ביומטרית השמורה אצל אפל.

כדי לעודד את השימוש בטכנולוגיה הזו אפל הסירה את כפתור הבית וסורק טביעות האצבע והפכה את סריקת הפנים לאמצעי האבטחה הביומטרי המועדף החדש, אבל כדי לשווק את זה בידידותיות למשתמשים היא הציגה את האנימוג'י, המחקים את תווי הפנים ומשלבים אותם בדמויות של אימוג'י מפורסמים.

ניתן להנפיש כל אנימוג'י שרוצים בדיבור והבעות פנים ולשלוח לכל אחד כקטע וידאו קצר. אולם, לטענת ערוץ יוטיוב מפורסם, מדובר בלא יותר מתרגיל שיווקי של אפל והאפשרות הזו זמינה גם למשתמשים במכשירים ישנים יותר.

בסקירה של מכשיר אייפון X של היוטיובר המפורסם מרקס בראונלי, הוא הדגים כי ניתן להנפיש אנימוג'י גם ללא סריקת תווי הפנים במהלך הסרטון (דקה 11:29) הדגים הבלוגר כיצד הוא מסתיר את סורק תווי הפנים ועדיין מצליח להפעיל את הפיצ'ר רק באמצעות המצלמה הקדמית וללא הסורק. במילים אחרות, למרות טענתה של אפל, אפשרות האנימוג'י מבוססת על מצלמת הסלפי בלבד. בבדיקה שנערכה לאחר מכן על ידי
אתר The Next Web התברר כי אחרי ההגדרה הראשונית לא צריך יותר סריקת פנים לאנימוג'י אבל אם לא משתמשים בסורק הפנים בפעם הראשונה האנימוג'י יוצאים קצת פחות חדים אבל עדיין לא מדובר בפיצ'ר שאפשרי רק בזכות סורק הפנים.

למרות שאפל ציינה באירוע ההשקה כי סריקות תווי הפנים של המשתמשים יישארו בשבב ייעודי לכך במכשיר עצמו ולא יעברו לגורם חיצוני, נראה כי היא שכחה להדגיש כמה פרטים חשובים. לפי הדיווחים וחוזה שהפיצה למפתחים, אפל תעביר את סריקות תווי הפנים לשרתי מפתחי אפליקציות צד שלישי, אם יבקשו זאת. יכול להיות שמסיבה זו מעוניינת אפל לסרוק את פניהם של כמה שיותר משתמשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully