וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד ההגנה הרוסי "הוכיח" שארה"ב מסייעת לדאעש עם תמונות ממשחק מחשב

17.11.2017 / 8:21

כשאומרים פייק ניוז באווירת הסייבר הפוליטית של היום חושבים ישר על רוסיה, אבל אם חשבתם לרגע שהמעצמה מקפידה לשמור על עמימות לגבי המעורבות שלה בהפצת אמת אלטרנטיבית - השבוע הם הוכיחו שהם לא בוחלים גם בשקרים מגוחכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה אפילו לא צילום אוויר אלא אנימציה ממשחק מחשב בן שנתיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד המתיחות שנגרמה מהשמועות וההכחשות לגבי מעורבות רוסית בהטיית הבחירות לנשיאות ארה"ב באמצעות הנדסה חברתית דרך פוסטים ממומנים ברשתות חברתיות, חשוב לזכור ששתי המעצמות חולקות זירת לחימה גיאוגרפית במזרח התיכון, וגם לשם נראה שמאמצי הסייבר הרוסיים הצליחו להגיע, רק לא ממש בהצלחה.

לפי הדיווחים, משרד ההגנה הרוסי הציג ראיות חותכות בטוויטר לפיהן "קואליציה אמריקנית עוזרת למחבלים של דאעש ומספקת להם נשק כנגד המדינה שלנו". הטחת ההאשמות נעשתה ברשת החברתית ולאחר מכן התברר כי הראיות החותכות של המשרד הרוסי היו צילומי מסך מתוך משחק מחשב שיצא לפני כשנתיים.

כך נראה המשחק

לא ברור בדיוק כיצד הוחלט בקרמלין להשתמש בתצלומים ממשחק המחשב AC-130 Gunship Simulator: Special Ops Squadron, שיצא בשנת 2015, אך ממבט ראשון הם נראים אותנטיים למרות שמומחה לצילומי אוויר לא אמור ליפול בפח אפילו לשנייה. בתמונות רואים שיירות של כלי רכב, שלטענת הרוסים, משמשות את פעילי המדינה האסלאמית. עוד הם טוענים כי כלי טיס של חיל האוויר האמריקני מתצפתים מהאוויר ומשגיחים על השיירה.

גורמים בארה"ב, שהבחינו בציוץ המדובר מיד האשימו את הרוסים בקונספירציה ובהאשמות שווא, שלטענתם לא פוסקות גם לאור העובדה שיש להם מטרה משותפת - להביס את דאעש. הרוסים, מצדם, ממשיכים לטעון כי התמונות אותנטיות לחלוטין ו"דאעש חברה לקואליציה יחד עם אמריקה במטרה להפיל את שלטון הקרמלין". סדרת הציוצים הוסרו מהרשת החברתית תוך זמן קצר, אולם המתיחות רחוקה מלהתפוגג.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדבר היחיד שהתמונות האלה מוכיחות זה שמשחקי המחשב ממש השתפרו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully